Ja, stilletjes op kousenvoeten komt de kerst dichterbij. Dus alle hens aan dek voor de kerstkaartjes voor de 52 WTC.
Ik heb de stans van de maretak nog eens bovengehaald en heb er 4 verschillende kaartjes mee gemaakt.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden. Ik doe deze avond zeker mijn blogronde en geniet dan van alle mooie dingen die er voorbij komen.
Groetjes en hou het gezond, want hier in Oost-Vlaanderen is het COVID-beestje lelijk huis aan het houden. Dus voorzichtig zijn is de boodschap.
Laurette

















































