donderdag 8 juli 2021

Donderdag kerstkaart

 Deze week heb ik voor 52 WTC gewerkt met distress oxide voor de achtergrond. Ik heb een stukje tessa gescheurd, eerst op mijn t-shirt gekleefd en daarna op een inktkussen oxide lichtjes aangedrukt en dan voorzichtig op mijn cardstock gelegd en lichtjes met mijn vingers op de tessa getrommeld, zodanig dat de inkt op de kaart zit.  Voor  deze kaart heb ik 2 kleuren gebruikt en in verschillende richtingen gewerkt.Daarna de kaart verder afgewerkt met de witte cirkel, het hertje, een tekst en wat plaktafels en mijn kaartje was af. Deze techniek heb ik gezien op YouTube, maar ik weet niet meer bij wie.

Ben benieuwd wat jullie deze week gemaakt hebben tijdens deze regenachtige dagen en kom zeker op blogbezoek. Groetjes, Laurette





13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw wat een prachtige kerstkaart Laurette!

Jantine zei

Wat een leuke techniek voor je achtergrond, Laurette! Mooie kaart is het geworden!
Fijn om je weer te zien bij 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooie achtergrond en leuk het hert in de cirkel
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Leuke techniek, je krijgt er een schitterender achtergrond mee.
mooie kaart is het geworden.
Gezellig dat je er weer bij bent met je wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Ooh wat mooi. de achtergrond is erg mooi en zo met het hertje erop. Een superleuke kaart. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een prachtige achtergrond gemaakt voor deze kerstkaart Laurette. Je stansen komen er heel mooi op uit.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Margreet zei

Wat een gave achtergrond heb je gemaakt Laurette! Het hertje komt met de stans erg goed uit, net als de tekst.
xxx Margreet

marijke zei

Een mooi kaartje met een mooie achtergrond. Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Leuk dat je weer meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke

Nancy Soetaert zei

prachtige achtergrond! heel mooi nieuwjaarskaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Eri zei

Wat een leuke techniek heb je voor deze mooie kaart gebruikt!
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige kerstkaart en een heel mooie achtergrond.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Wat een mooie achtergrond !!!!
Ziet er top uit
groeten Ineke
DT 52 WTC

Kaartenkraam zei

Wat een creatieve manier om een achtergrond te maken! Hij is heel mooi geworden en je hebt de kaart verder mooi afgewerkt.

groetjes van Ank

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...