Een eenvoudig huwelijkskaartje met versamark en goud embossing poeder en boven op nog een accentje gelegd (gebruikt van een minder goed gelukte afdruk), met de pons 2 hartjes en meer moet dat niet zijn.
Groetjes Laurette
Deze week heb ik voor de 52 WTC de oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg he...