donderdag 29 juli 2021

Donderdag - kerstkaart

 Na wekelijkse gewoonte wil ik deze week ook weer mijn steentje bijdragen aan 52 WTC. Deze week koos ik voor een achtergrond met cirkels die ik bewerkte met distress en een grote stempel met kerststerren. Gestempeld met versamark en daarna goud embossingpoeder. Veel uitleg hoeft deze kaart niet. Dus laat gerust maar weten wat jullie ervan vinden. Gisteren heb ik veel mooie en leuke werkjes gezien voor de KKT en weer ideetjes opgedaan. De blogronde zal voor deze avond zijn, want we gaan een dagje uitwaaien aan zee.

Groetjes, Laurette




15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart is dit heerlijk die ijzige tinten.
Nou uitwaaien kun je hier aan zee hoor....veel plezier!!
Gezellig dat je deze week weer meedoet bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de zelfgemaakte achtergrond de stempels komen er heel mooi op uit
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

mooie kaart heb je gemaakt met al dat goud er op, geslaagd en elegant kaartje is het zo geworden
grtjs,martina DT 52 WTC

karin zei

Mooie kleuren en leuke achtergrond.
Groetjes,
Karin

marian zei

Een prachtige kerstkaart met die gouden sterren.
Groetjes van Marian.

marijke zei

Heel mooi dit kaartje met al die gouden sneeuw sterren. Mooi gedaan en fijn dat je meedoet met 52wtc. Veel plezier aan het strand, het zal echt uitwaaien zijn! Groetjes Marijke

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kaart Laurette. Prachtig die achtergrond met gouden sterren.
Heel sfeervol.
Groetjes Antje

Eri zei

Je hebt een supermooie kaart gemaakt met de achtergrond en de "gouden" sterren. Uitwaaien aan zee gaat zeker lukken, want hier is er al veel wind.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie feestelijke kerstkaart in mooie kleuren Laurette, chique met dat goud. Hopelijk was het fijn uitwaaien?
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtige kaart Laurette!
Heel mooi gedaan met de gestempelde achtergrond....het is een leuk geheel!
Groetjes Diny

Margreet zei

Mooie kaart en door het gebruik van goud wordt het een chique kaart.
Ik hoop dat je genoten hebt van het uitwaaien aan zee.
xxx Margreet

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt! Mooie kleuren!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Oh heerlijk, een dagje naar zee. En wind genoeg vandaag denk ik. Ik hoop dat je genoten hebt Laurette!
Je kaart is prachtig, schitterende kleurencombinatie, heel mooi gemaakt.
Fijn dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

prachtig is je kerstkaartje geworden Laurette...zooooo leuk die gouden is sterren erop..envolgens mij ben je lekker uitgewaaid aan zee
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marjolein zei

Mooi gedaan zeg! Die ijskristallen zijn prachtig. Hopelijk heb je het lekker gehad aan zee. Groetjes Marjolein

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...