donderdag 21 mei 2026

Donderdag - kerstkaart

 Deze week heb ik voor de 52 WTC de  oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg heeft het kaartje niet nodig, ik vind dit nog altijd mooie stempels en leuk om in te kleuren. Deze keer heb ik mij aan de traditionele  kerstkleuren gehouden.

Ik kom vandaag zeker nog langs, maar ik ben gans de dag op stap met de vrouwenvereniging dus de blogronde voor deze avond zijn.

Groetjes, Laurette



donderdag 14 mei 2026

Donderdag - kerstkaart - week 20

 Deze week heb ik een kaartje gemaakt voor de 52 WTc zoals we in onze hobbyclub met Ilse maakte. De sneeuwpop gestempeld met groen en dan geëmbossed met clear embossingpoeder en ingekleurd met aquarelverf (hetgeen ik wel nog een beetje moet oefenen). Voor de achtergrond heb ik dan weer hetzelfde groen gebruikt en zo ben ik gekomen tot een kerstkaart met geen traditionele kerstkleuren,  maar soms moet dat ook eens kunnen. Ik ben al blij dat ik tot een kerstkaartje gekomen ben, want de zetel is hier nog steeds mijn beste vriend, maar het komt goed.  Tot later vandaag tijdens de blogronde.

Laurette



donderdag 7 mei 2026

Donderdag - kerstkaart — week 19

Gelukkig had ik voor deze week een kaartje op reserve liggen voor de 52 WTC. Dit kaartje heb ik ingekleurd bij het mooie weer. Deze week zou het niet gelukt zijn, want mijn man en ik hebben allebei een zware bronchitis. Maar met de medicatie komt het goed. Deze avond doe ik zeker mijn blogronde om naar jullie werkjes te kijken. Groetjes en tot hoors.  Laurette 




Donderdag - kerstkaart

 Deze week heb ik voor de 52 WTC  de  oude Jofy-stempels nog eens uit de doos gehaald en ingekleurd met distress watercolors. Veel uitleg he...