donderdag 15 juli 2021

Donderdag kerstkaart

 Deze week heb ik voor de 52 WTC kerstkaartjes gemaakt op Japans papier dat ik kreeg van een vroegere collega die in Japan gewoond heeft. Het is zeer dun papier waar men heel voorzichtig moet mee omgaan. 

Ik heb voor deze collega al enkele kerstkaartjes gemaakt met goud embossingpoeder en waar de blaadjes tussen het papier zitten, heb ik deze ruimte uitgespaard omdat ik dit juist zo mooi vond. 

Met het andere papier ben ik nog bezig en laat later deze week de kaartjes zien. Ik denk ze er wel blij zal mee zijn als ze de kaartjes met de post als verassing krijgt.

Ik ben benieuwd wat jullie week gemaakt hebt met dit knutselweer. Groetjes en tot de blogronde, 

Laurette





4 opmerkingen:

Eri zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt met die "gouden" takken. Je collega zal het zeker waarderen.
Groetjes, Eri

Epie zei

Héél aparte kaart met Japanse look en gouden tekst Laurette
Fîjn dat ook jij wéér meedoet in week 28 , fijne donderdag
Groetjes Epie DT52WTC........

Margreet zei

Wat een prachtig papier is dat en ik kan me voorstellen dat je daar voorzichtig mee om gaat. Je collega zal dit zeker waarderen!
xxx Margreet

Trijntje zei

Wat leuk deze gouden takken. Een heel mooi effect. Groeten Trijntje

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...