woensdag 28 juli 2021

KKT - antracietgrijs en turquoise

 Deze maand mocht Chantal de tweede kleur kiezen voor het kleurenkaartenteam van Martina, waar gaan mee werken bij het antracietgrijs en het werd : turquoise.

Eerst moest  ik het wat laten bezinken en dan ben ik gegaan voor de combinaties van de 2 onderstaande kaartjes. Het derde kaartje is een klein kaartje geworden zonder het antracietgrijs waar ik nog een restje op verwerkt heb.

Ben benieuwd we jullie allemaal gemaakt hebben.

Groetjes en tot donderdag voor de kerstkaart, Laurette


J




22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig alle drie, de hexagon is zo goed bedacht.

Colien zei

Heel mooie serie kaartjes, zeer geslaagd voor het KKT!
grtz Colien

Epie zei

Superleuke serie kaartjes met het kleurenpalet !!
Ik heb hetzelfde stansje gebruikt toevallig :
Groetjes Epie

martina's kaartjes zei

Hahaha, wat heb jij je lekker laten gaan in deze kleurencombo ! Helemaal leuk werden alle kaartjes, heb geen voorkeur, ze zijn allemaal top
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,martina

Diny zei

Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt in de KKT kleurtjes Laurette.
Gaaf gedaan met de hexagons!
Groetjes Diny

Wilma zei

Ook jij hebt een MOOIE serie kaartjes gemaakt Laurette. Enneh.....ik doe graag een wens.....hihihi.
Liefs Wilma ☺☺☺

Nancy zei

Hey Laurette,

Mooie serie maakte je met de kleuren van deze maand... Weeral wat extra voorraad...

Liefs,
Nancy

Jantine zei

Mooie reeks kaartjes heb je gemaakt, Laurette. Goed dat je zoveel inspiratie kreeg nadat je het had laten bezinken.
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Wat een mooie serie kaarten laat je hier zien, Laurette.
Wat leuk dat jij een boel kaarten met ezels moet maken.
xxx Margreet

Femminde zei

Wat een leuke serie is het geworden Laurette!! Super om zo de restjes op te gebruiken.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Ook al zo actief bezig geweest! Drie mooie kaartjes heb je gemaakt. Het was inderdaad even denken met dat grijs maar iedereen maakt er toch wel weer iets moois van. Ook bij jou goed gelukt! Groetjes Marijke.

chantal zei

Een prachtige serie kaarten heb je gemaakt. Mooi
Liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes voor het KKT, die cirkelstansjes zijn perfect voor het werken met beperkte kleurtjes, de kaart met de zeshoekjes vind ik heel tof!
mooi restjeskaartje ook!
groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Ik vind ze alledrie zó leuk, geslaagde uitwerking van het kkt, groetjes Petra

Nicole Parmentier zei

Wat een mooie strakke kaartjes Laurette!

farmerblog zei

Mooie serie kaarten maakte je. Mooie stansen ook van de eerste. En de laatste ook. Van de Action meende ik? Groetjes Nelleke

Marfien zei

Leuke serie heb je gemaakt en een goed idee voor deze stansjes (heb ik ook)
Het eerste stempel is er echt een om aan te schaffen, ik denk pas aan een verjaardag als die voorbij is . . .
( "oeps te laat", kan ook niet elk jaar)

GerJanne zei

Ze zijn gewoon mooi door eenvoud. EN dan meteen maar 3. Heel mooi!

Kekke Kaarten zei

De kleuren van deze challenge komen perfect uit op je kaartjes. Mooi gedaan hoor! Groetjes, Gerjon

Rosina zei

3 leuke kaartjes met deze KKT kleuren...mooie accentjes erop..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Door omstandigheden lig ik achter, daardoor een late reactie voor het KKT.. Maar beter laat dan nooit! Drie hele leuke kaartjes heb je gemaakt in de KKT-kleuren, leuk gedaan!

Sarah zei

Ik vind ze alle drie heel mooi! Tof de verschillende vormen.
Ik lig ook achter met reageren, maar het is gelukt! X

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...