woensdag 29 september 2021

KKT Geel en staalblauw

 Deze keer had ik weinig inspiratie om aan de slag te gaan met de gevraagde kleuren. Maar eens dat ik bezig was, ging het goed vooruit. Op de eerste kaart heb ik geen tekst gezet, omdat ik niet goed wist waar ik hem moest zetten en ik vond het niet mooi als ik de figuren moest bedekken, dan maar zonder tekst.

Mijn tekst van vandaag stond geprogrammeerd omdat we een weekje met vakantie zijn. Dus kan het gebeuren dat ik wat later mijn blogronde doe. Maar ik kom zeker langs. Groetjes aan iedereen !

Laurette






22 opmerkingen:

chantal zei

Je kaarten zijn mooi geworden.
Fijne vakantie
Liefs Chantal

GerJanne zei

Hoi Laurette
het zijn drie heel mooi kaartjes in de kleuren van KKT. Knap dat je er zoveel kunt maken. Handig ook zonder tekst.
Hopelijk geniet van je weekje weg. En we zien je wel verschijnen!

Nancy Soetaert zei

geniet van je vakantie!
3 mooie kaartjes in de KKT-kleuren!
groetjes
Nancy

Jantine zei

Zo, geen inspiratie en dan 3 kaarten maken, kanp, Laurette!
Ik vind die met de hexagons het leukst, maar ze zijn allemaal top.
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wow....drie prachtige kaartjes in de KKT kleuren Laurette!
Groetjes Diny

Marfien zei

Drie toffe kaartjes en drie toffe ideeën, LEUK!

Margreet zei

Stuk voor stuk gave kaartjes, Laurette.
Geniet van je vakantie!
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Leuke kaarten maakte je met de KKT kleuren, fijne vakantie, groetjes Petra

karin zei

Prachtige kaartjes Laure. Geniet nog van je vakantie.
groetjes,
Karin

Femminde zei

Jij bent lekker bezig geweest!! Super leuke serie. En geniet nog even van je vakantie. Hopelijk heb je beter weer dan wij hier nu.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Dat zijn mooie kaartjes geworden! Knap hoor een hele serie nog! en geniet lekker van je vakantie voor zover het weer het toe laat! Veel plezier! Groetjes Marijke.

Colien zei

Heel mooie kaartjes in de kleurtjes van deze maand!
grtz Colien

Nicole Parmentier zei

Prachtig Laurette! Door het hoge contrast van deze kleuren werkt dit echt heel mooi. De bovenste is mijn favoriet. Geniet nog lekker van je vakantie!

!neke zei

Helemaal mooi !!!!
Groeten Ineke

Henriët zei

Wauw!! Wat een mooie kaarten. En soms zet ik de tekst bewust binnenin omdat het niet meer past op de voorkant.
Groetjes van Henriët

Rosina zei

3 hele mooie kaartjes zijn dit Laurette...als ik er eentje uit mag kiezen kies ik voor de eerste...zo leuk met die hexagons..maar ook de andere 2 zijn formidabel...
groetjes Rosina

Nancy zei

Hey Laurette,

Ondanks wat minder inspiratie, maakte je toch hele mooie kaarten met de gevraagde kleuren!

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

Je kaartjes zijn heel erg leuk geworden,
fijn dat je ondanks dat je met vakantie bent, nog
lekker meedoet met het kkt !
Tof !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaartjes in de kkt kleuren,alle drie! 🌺☕

Sarah zei

Hoe tof zijn deze drie! Omdat het zulke contrasterende kleuren zijn is het inderdaad een goede keuze om alleen met papier te werken. Ze zijn prachtig! De eerste zonder tekst vind ik de mooiste. X

Antjes kaartcreaties zei

Wat zijn de drie kaarten prachtig Laurette.
Het blauw en geel spat van de kaarten af.
Super!!
Groetjes Antje

Nelleke zei

Wat laat maar hier ben ik dan met een reactie. Leuke kaarten maakte je, ze hebben allemaal wat. De laatste stans is ook heel leuk en geeft een mooi effect. Heerlijk even weg op vakantie, altijd fijn. Groetjes, Nelleke

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...