woensdag 24 november 2021

KKT - poederroze en oker

 Deze maand hadden we weer een hele mooie kleurencombinatie. Alleen is mijn roze wat donkerder uitgevallen dan poederroze. Ik had net een beterschapskaartje nodig voor een zieke vriendin, dus aan de slag. En dit is het geworden. Ik gebruikte Word Lipstick en Fosilized Amber. Ik had nog een fijne uitgestanste bloem en ik vond dat deze er perfect bij paste. Ben al benieuwd wat jullie gemaakt hebben. Groetjes en tot morgen voor de kerstkaart, want nu begint het echter korter bij kerstmis te komen.

Laurette




18 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een prachtige kaart voor het KKT. Die achtergrond is schitterend en de zwarte bloem steekt er mooi op af.

Femminde zei

Wat een mooie beterschapskaart is het geworden Laurette!1
Leuk zo met dat zwart erbij.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Anita van Deur zei

Vind je kaartje schitterend Laurette mooi met de achtergrond en de poppy bloem.

Petra-loves-paper zei

Schitterende kaart, wauw 😍

Margreet zei

Schitterende achtergrond en die bloem komt er prachtig op uit!
xxx Margreet

!neke zei

Prachtige kaart !!!
Top achtergrond !
Groeten Ineke

Jantine zei

Prachtig beterschapskaartje, Laurette! Heel mooie inktblend.
Groetjes
Jantine

marijke zei

Wat een prachtig kaartje. Dat heb je heel mooi gedaan. Groetjes Marijke

chantal zei

Waaaaauuuuwwww, wat een supermooie kaart.
Hier hou ik van
Liefs Chantal

Nancy zei

Hey Laurette,

Ik was dus helemaal in de war en dacht dat ik nog een weekje tijd had... Niet dus. Vanmorgen dus een andere kaart gepost. Maar ondertussen maakte ik mijn KKT en ze staat net op mijn blog... Je kan dus alsnog komen kijken...

Jij hebt hier wel een hele mooie kaart gemaakt... Super leuke achtergrond...
Liefs,
Nancy

Nelleke zei

Wow wat een supergave kaart. Ik vind het niet erg dat het roze wat donkerder is geworden, maakt het de kaart wel wat pittiger. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

een heel stijlvol, mooi kaartje heb je gemaakt, geslaagd
Zelfs je achtergrond is oker ! Mooi !
bedankt om weer mee te doen deze maand,
grtjs,martina

Nancy Soetaert zei

je kaart is prachtig, heel mooie achtergrond en die klaprozenstans moet ik ook nodig weer eens gebruiken, die blijft toch mooi he.
Groetjes
Nancy

Marfien zei

prachtig kaartje Laurette, mooie achtergrond, de bloem komt goed uit de verf

Sarah zei

Hey Laura! Zelfs je blog is oker met een soort van roze. Tof! Je kaart is super mooi! Zo mooi hoe de kleuren combineren met elkaar en dan de bloem erom. Prachtig!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan in de kkt kleuren! Prachtige achtergrond heb je gemaakt!

Eri zei

Wow, deze kaart vind ik super mooi!
Groetjes, Eri

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Laurette....heel erg leuk gedaan in de KKT kleuren!
Groetjes Diny

Donderdag - kerstkaart week 16

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...