donderdag 18 november 2021

Donderdag kerstkaart

 Ik ben er terug, na een weekje zalige, zonnige vakantie schieten we terug in onze startblokken en maken we ijverig verder kerstkaartjes en doen we mee met de 52 WTC

Ik ben aan een reeks begonnen voor de bewoners van de assistentiewoningen. Met een ander designpapier en kleuren op de stempel aanpassen komt het dik in orde. 

Toen ik op vakantie was heb ik ook het trieste nieuwe van Rosina geleden. Jammer, ook al kende ik haar niet persoonlijk, ik denk dat dit een hele lieve en warme vrouw was. 

Deze avond doe ik zeker mijn blogronde, deze namiddag gaan we een mooie wandeling maken, het is hier in Vlaanderen zonnig weer en daar gaan we een beetje van genieten.

Groetjes, Laurette




16 opmerkingen:

Diny zei

Ja inderdaad Laurette....Rosina was een lieve belangstellende vrouw....zo jammer dat we haar moeten missen.
Je kaartjes zijn heel erg leuk geworden!
Ga lekker aan de wandel....dat hebben mijn man en ik vanochtend al gedaan....het is heerlijk buiten!
Groetjes Diny

karin zei

Mooie kaartjes met de leuke sneeuwpop erop.
Groetjes,
Karin

Annemarie en Merit zei

wat een lieve kaartjes met die leuke sneeuwpopjes.

Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke dp en stempels
groetjes ellen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk om nog even van een zonvakantie te genieten Laurette en nu ben je er weer met twee mooie kerstkaarten. Leuke sneeuwpoppen. Het is inderdaad zalig wandelweer, ik ben er net een paar uurtjes op uit geweest met Ziva, mijn hond.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

O wat zijn ze leuk Laurette je kaarten.

Eri zei

De bewoners van de assistentiewoningen zullen deze leuke kaarten zeker waarderen! De sneeuwpop staat er gezellig bij met hun gekleurde muts en sjaal.
Groetjes, Eri

Gina zei

Fijn dat je een leuke vakantie had. Twee mooie kerstkaartjes heb je gemaakt. Leuk met de sneeuwpoppen. Groetjes, Gina

Jantine zei

Heel toffe kaartjes, Laurette! Mooi om straks op je werk mee te knutselen.
En ja, heel verdrietig van Rosina.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Twee gezellige kaarten met de sneeuwpoppen.
Groetjes van Marian.

Petra-loves-paper zei

dat zal weer even wennen zijn na het zonnige weer, hier waait een fris windje. leuke kaarten maakte je, groetjes Petra

annie zei

Mooi gedaan! Heb eens een rondje gedaan op je blog en weer heel wat mooie kaartjes gezien!
Groetjes, Annie

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met leuk papier!
groetjes, Caroline

martina's kaartjes zei

ach, wat een lieverds ! leuke en lieve kaartjes heb je gemaakt
grtjs,martina DT 52 WTC

Nicole Parmentier zei

Van een zonnige vakantie zo naar de sneeuwmannen! Dat doe je goed. Het zijn ondanks de sneeuw toch hele warme kaartjes geworden, prachtig!

!neke zei

mooie kaartjes geworden !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...