donderdag 22 juli 2021

Donderdag kerstkaart

 Bij ons in België is het vandaag de nationale feestdag. Gans de planning voor deze week ligt dan in de war, en daarbij was ik bijna mijn kerstkaartje voor de 52 WTC vergeten.

Maar deze week hadden we met een paar stempelvriendinnen maandagavond onze eerst samenkomst sinds september vorig jaar en daar werkten we met alumiuntape… niet iedereen had dit voorhanden en mochten we een stukje gebruiken.  Maar eens thuis wou ik het best nog eens proberen en ben ik met gewone folie aan de slag gegaan. Een paar laagjes op elkaar, tussen de embossingfolder en door de cuttlebug, dan gekleurd met alcoholstiften en verder afgewerkt. Maar…. Dit snijdt niet zo goed… dus ben ik verder gaan proberen met : 1 laagje folie op een kaart kleven, tussen de embossingfolder en door de cuttlebug, inkleuren met alcoholstiften en verder afwerken. En dat is wat ik gedaan heb met de bloemenkaart en wou ze toch even aan jullie laten zien. 

Bedankt voor jullie bezoeken en berichtjes en tot hoors als ik mijn blogronde doe.

Groetjes, Laurette




19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Beide kaarten zijn schitterend het is zo'n leuke en mooie techniek Laurette.

Marjolein zei

Wat geeft dan een mooi effect! Leuke kaarten Laurette. Groeten Marjolein

Rosina zei

Dat zijn hele mooie kaartje geworden Laurette,,,zo een prachtig effect met dat inkleuren op geemboste folie achtergrond...Leuke techniek!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met mooie kleurtjes en details
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een bijzonder effect en de kleuren zijn werkelijk schitterend!

groetjes van Ank

Eri zei

Wow, wat mooi, en een superleuk resultaat!
Groetjes, Eri

Epie zei

Twee schitterende kaarten met foil en embos ff iets anders !!
Fijne feestdag en leuk dat je toch nog mee doet in week 29 ,
Groetjes Epie DT52WTC......

Annemarie en Merit zei

schitterend zijn je kaarten, wat een prachtige techniek.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Trijntje zei

Wat een prachtige achtergronden heb je gemaakt. De kaarten zijn erg leuk geworden. Mooi om iets uit te proberen en fijn dat het resultaat dan zo mooi is. Groeten Trijntje

marijke zei

Dat is heel leuk om te doen. Ik heb dat jaren geleden ook eens gedaan. Een super mooi effect. Allebei de kaartjes mooi gemaakt. Fijn dat je toch nog mee doet met 52wtc. Groetjes Marijke

Gina zei

Mooie achtergrondjes op je kaartjes en hihi, de week ligt bij jou inderdaad in de war, want het was gisteren onze nationale feestdag, niet vandaag :). Groetjes, Gina

Jantine zei

Prachtige kaarten Laurette, wat een schitterende achtergronden.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kaarten met een leuke techniek Laurette. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Heel erg mooi deze kerstkaarten en een leuke techniek.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wat een super leuke kaartjes Laurette!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

De beide kaarten zijn erg mooi geworden Laurette.
Wat een werk om het folie zo te krijgen.
Maar het resultaat mag er zijn.
Groetjes Antje

Enny zei

Wauw Laurette, prachtige kaarten, en wat een leuke techniek met die alufolie ! Tof, dat jullie weer bij elkaar kunnen komen ! Groetjes, Enny

!neke zei

Gave techniek !
Mooi resultaat !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

leuk zeg die alcoholstiften op de geëmboste alufolie!
toffe kaartjes, zowel het kerstkaartje als het verjaardagskaartje!
groetjes
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...