donderdag 29 april 2021

Donderdag - kerstkaart

 Deze week ben ik weer op post voor de kerstkaart van 52 WTC. Ik zag een paar weken geleden een kaartje van Sarah met hexagons  en dit was de basis voor mijn kaartje van deze week. De achtergrond die ik hier gebruikte is bewerkt met de gelli plate. Met een stempel van Magenta, versamark en goud embossingpoeder heb ik de kaart verder afgewerkt. Een lintje en een uitgeknipte tekst en ik heb er weer een kaartje bij. 

Iedereen bedankt  voor de leuke berichtjes op de kaart van gisteren. Ik heb bij jullie ook weer heel mooie kaarten zien voorbij komen en zo doen we weer ideetjes op voor onze hobby.

Laat gerust weten wat jullie van deze kaart vinden, vandaag kom ik zeker nog langs om naar jullie leuke en mooie werkjes te kijken.

Groetjes, Laurette



14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Helemaal leuk met de hexagon, mooie achtergrond, fijne dag.

Eri zei

Mooie kaart, met deze techniek krijg je leuke en aparte achtergrondjes.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige nieuwjaarskaart Laurette. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Weer eens wat anders dan anders. Maar leuk met dd Achtergrondjes.groeten Trijntje

Diny zei

Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt!
Mooi achtergrondje!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Wat een aparte kerstkaart heb je gemaakt met de hexagons Laurette.
Mooie achtergrond en leuk gedaan met de gouden accenten.
Groetjes Antje

Marijke zei

Ik heb de kaart even groot gemaakt en dan zie je pas de mooie gouden cirkels. Een mooi kaartje geworden. Groetjes Marijke.

Rosina zei

heel mooi dit nieuwjaarskaartje met die mooie hexagons Laurette.. die mooi bewerkt heb met je gelli plate..leuk ook de tekst en het doodle randje rondom..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

marian zei

Een mooie kaart en een erg leuk idee met de hexagons.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel tof die hexagons, Laurette. Ik denk telkens als ik hexagons op een kaart zie: "dat moet ik toch ook eens doen"en toch komt het er op een of andere manier niet van.
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met de hexagons leuke techniek heb je gebruikt
groetjes ellen

Angelique zei

Mooie kaart met de hexagons, is wer eens wat anders op een kerstkaart. Ook al vond je het een lastige opdracht voor het KKT, ik vind hem prachtig geworden.
lieve groetjes Angelique

annie zei

Heel mooi hoe je de hexagons bewerkt hebt!
Groetjes, Annie

Marjolein zei

Dat is mooi gemaakt! Leuk ook, het gebruik van de hexagons. Groetjes, Marjolein

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...