donderdag 16 augustus 2018

Donderdag - kerstkaart - Week 33

Deze week heb ik voor 52 weeks to Christmas, 2 kaartjes gemaakt, omdat ik ideetjes aan het uitwerken ben voor kinderen van 12 jaar. Er werd mij gevraagd iets uit te werken voor de kinderen van de cathechese die ieder jaar bij ons in het dorp de 2 rusthuizen bezoeken en de bewoners een kerstkaartje en een geschenkje brengen. Dus dit mag niet te moeilijk zijn. Ik zal zelf de vormen met de cuttlebug uitsnijden, dan wordt het voor de kinderen kiezen van de kleurtjes en plakken van de kaartjes.



16 opmerkingen:

Gerrina zei

Lijkt me prima te doen voor ze en ze zijn mooi en neutraal! Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kaartjes zijn het geworden! Bedankt voor het meedoen bij 52WTC.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

carla zei

Leuk om deze mooie kaartjes samen met de kinderen te maken.
Niet te moeilijk maken, zodat ze zoveel mogelijk zelf kunnen doen, dat is voor hun ook het beste.
Mooie tekststempel staat er ook op.
Veel plezier samen met de catechisten.
Groetjes,
Carla

Marijke zei

Leuke kaarten geworden en voor de kinderen inderdaad goed te doen! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

gerrie zei


Wat een paar leuke ontwerpen. Erg mooie kerstkaarten, helemaal voor kinderen om te maken.
Groetjes, Gerrie.

Gina zei

Heel leuk idee en dat zullen ze in het rusthuis zeker appreciëren zo'n zelfgemaakte kaartjes ! Groetjes, Gina

Eri zei

Leuke kaarten, en dat gaat vast lukken met de 12-jarigen, en de ontvangers zullen er ook blij mee zijn.
Groetjes, Eri

marian zei

Twee mooie kerstkaarten heb je gemaakt deze week.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaarten Laurette. Lijkt me leuk om samen te maken.
lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Twee schitterende kerstkaarten Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kaartjes! Ik heb ook nog met mijn groepje vormelingen kaartjes gemaakt voor zieken. De kaarten werden heel anders dan ik in mijn hoofd had maar het was een heel toffe activiteit...
groetjes
Nancy

Jantine zei

Ze zijn heel leuk, Laurette! Mooi intitiatief ook!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Het zijn 2 super leuke kaartje Laurette...en zeker te doen om ze in een groep te maken...inderdaad en leuk initiatief....
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Diny zei

Wat een prachtige kerstkaartjes Laurette!
Groetjes Diny

martina's kaartjes zei

twee leuke kaartjes met een hele leuke tekst (heb hem ook, zal hem een keertje moeten uitgraven én gebruiken)
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Epie zei

Mooie tweetal kerstkaartjes Laurette ,super tekst erop .
Fijn weekend van Epie
DT52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...