donderdag 8 april 2021

Donderdag kerstkaart

 Wat is de week opnieuw voorbij gevlogen. Gelukkig had ik mijn kerstkaartje al gemaakt dit weekend voor de 52 WTC. De  achtergrond heb ik gemaakt met acrylverf naar een filmpje dat,ik zag op YouTube van Different Colors. Ik ben nog niet helemaal tevreden met het resultaat, maar het vraagt nog oefening. 

De twee gnomes waren er nog twee van vorige week die ik een kleurtje gaf, aangepast aan de achtergrond, de tekst was er eentje op velum dat ik gekleefd heb op witte cardstock en uitgedraaid en de kaart was klaar.

Laten jullie gerust weten wat jullie van deze gezellige mannetjes vinden. Ik lees.jullie berichtjes altijd met veel plezier en deze avond doe ik alvast mijn blogronde.

Groetjes, Laurette




20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Aww wat lief je gnomes staan leuk op je kaartje fijne dag.

Annemarie en Merit zei

je kaart is zo leuk, achtergrond past prachtig bij je twee kleien vriendjes.
Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Rosina zei

heel mooi dit kerstkaartje Laurette...zo mooi die achtergrond en die schattige gnoompjes passen er perfect bij...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Epie zei

Leuke gnoompjes op je kerstkaart v week 14 Laurette
En wat zijn je paaskaartjes ook leuk geworden !!
Fijne donderdag Epie. DT52WTC....

Diny zei

Ach....wat leuk gedaan Laurette.....de gnoompjes zij dikke vriendjes!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad zijn het hele lieve ventjes en ze staan zo gezellig naast elkaar voor je mooie warm gekleurde achtergrond Laurette. Leuk om iets nieuws uit te proberen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

Wat staan die mannetjes gezellig op jouw gave achtergrond.
Groetjes, Eri

Marijke zei

een heel mooi kaartje en ik vind de achtergrond wel mooi gelukt! Misschien nog een paar pikkels goud erbij en voila! Je kabouters zijn ook leuk geworden en alles bij elkaar een leuk kaartje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

karin zei

Mooi achtergrondje wat goed past bij de gnomes. Leuk gemaakt.
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Weer twee heel leuke gnomes, Laurette. Mooie wens ook, zo op dat wit.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Margo zei

Wat een superleuke kerstkaart.
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Leuke kaart met de gnooms. Groeten Trijntje

Antjes kaartcreaties zei

Gnomes blijven zo leuk om op een kaart te verwerken. Wat een leuk kaartje en wat heb je de achtergrondkleuren mooi aangepast aan de gnomes.
Groetjes Antje

Suzan zei

Mooi kerstkaartje Laurette! De achtergrond vind ik ook prachtig!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Angelique zei

Mooie achtergrond maakte je met acrylverf en je liet de gnomes er mooi bij passen.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

ik vind je achtergrond mooi en met de gnomes in bijpassende outfit helemaal top!
zo te zien heb jij op aquarelpapier met veel structuur gewerkt, leuk effect.
groetjes
Nancy 52WTC

martina's kaartjes zei

Een mooi kaartje heb je gemaakt deze week, geslaagd hoor
grtjs,martina DT 52 WTC

annie zei

Mooi! Die gnomes blijven schattig!
Groetjes, Annie

Marjolein zei

De kabouters passen perfect bij de achtergrond! Die is trouwens ook heel warm en leuk geworden. Groetjes Marjolein

Christine zei

Ze blijven leuk staan op 'n kerstkaart en die fantastische achtergrond maakt het helemaal top!

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...