vrijdag 23 april 2021

Gouden Bruiloft

 Neen, deze week geen kerstkaartje. Ik had dringend een kaartje nodig voor onze vrienden die morgen  50 jaar gehuwd zijn. Ik heb ook een beetje te lang gewacht om het te maken, en dan met het mooie weer, kan ik niet goed binnen zitten, dus het zal een weekje overslaan zijn met de kerstkaart.Maar ik wou jullie dit kaartje toch laten zien. Ik heb enkel wit en goud gebruikt, omdat ik deze combinatie ook heel mooi vind. Ik had dit ideetje opgedaan op Pinterest.

Tot volgende week met de KKT en een kerstkaart.  

Ik moet mijn blogronde nog doen, maar het komt.  Fijn weekend voor iedereen en geniet van  het zonnetje.

Laurette





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow hij is prachtig je kaar mooi die verschillende embossing folders, fijne dag en weekend.

Gerrina zei

Heel mooi en elegant! Groetjes, Gerrina

Eri zei

Een prachtige kaart in dat wit/goud én de schaduw!
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Wat mooi gedaan! Zo leuk die embossing op de hartjes en de combinatie goud en wit is prachtig!

groetjes van Ank

annie zei

Deze vind ik een toppertje!
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...