woensdag 28 april 2021

KKT - Helderrood en paars

 Deze maand koos Caroline het paars bij het rood van vorige maand voor de KKT. Daar ik geen fan van paars ben, werd dit voor mij een moeilijke opdracht.... ik heb een paar keer op mijn hobbykamer zitten nadenken hoe ik mijn kaart zou maken, maar het kwam niet... tot gisteren morgen... na een nachtje slecht slapen, had ik deze morgen de oplossing. Ik had ook niet meer keuze in mijn paars, dus ik heb het hier moeten mee doen. Veel uitleg moet er niet bij de kaart, maar ben toch benieuwd wat jullie ervan vinden en ben benieuwd naar jullie inspiratie. 

Groetjes en tot morgen voor de kerstkaart.

Laurette



25 opmerkingen:

Colien zei

Heel mooi en fleurig kaartje is het geworden, erg leuk in de gevraagde kleurtjes!
grtz Colien

Nancy Soetaert zei

waar slecht slapen niet goed voor is...
mooi bloemenkaartje, tof met de swirls op de achtergrond!
groetjes
Nancy

Petra-loves-paper zei

Net als jij had ik ook moeite met het paars en hield het uiteindelijk ook bij bloemen, groetjes Petra

Creatiels zei

's nachts piekeren en 's morgens opstaan met de oplossing, overkomt me soms ook. En dan een heel mooie kaart als resultaat geeft toch wel voldoening.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Margreet zei

Onze hersenen werken 's nachts op volle toeren, ook voor onze hobby. Heb dat zelf ook regelmatig. Je oplossing is super, want je hebt een mooie kaart gemaakt met al die rode en paarse bloemen!
xxx Margreet

Anita van Deur zei

Het is wat als er geen inspiratie is, en dan komt er ineens dit prachtig kaartje op je blog dat heb je toch maar knap gedaan, fijne dag

Nancy zei

Hey Laurette,

Als je het niet meer weet, zijn bloemen op een kaart altijd de oplossing!
Goed gedaan ondanks de weinige inspiratie. Heb er deze keer zelf ook lang over moeten denken...

Liefs,
Nancy

Gerrina zei

Grappig dat iedereen zo weer andere voorkeuren heeft! Maar ondanks gebrek aan keuze enzo een hele mooie kaart! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Soms duurt het lang en soms heb je zo een idee. Maar het is wel een super kaartje geworden zo. Volgens mij ken ik die achtergrondstempels ook. Van echt heel lang geleden. Leuk!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Ik vind het een mooi kaartje geworden hoor! Leuk met al die bloemen! Zeker leuk om te krijgen voor je verjaardag! Groetjes Marijke.

Henriët zei

Wat een fleurige kaart met de rode en paarse bloemen!
Groetjes van Henriët

martina's kaartjes zei

oei, hopelijk geeft niet elk kkt je een slapeloze nacht, want dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling !
Het werd uiteindelijk een heel erg leuk kaartje. Bloemen altijd ok !
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

chantal zei

Bloemen zijn altijd geslaagd in welke kleur ook.
Hopelijk volgende nacht beter slapen nu
Liefs Chantal

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke fleurige kaart in de gevraagde kleuren Laurette. Mooie bloemen.
Lieve groetjes Miranda

Margo zei

Wat een supertoffe kaart
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Mooi Laurette, deze bloemen. En ja, soms moet je met de riemen roeien die je hebt. Gelukkig had je paars en rood in je voorraad.

Marfien zei

Soms bieden "dromen" uitkomst, het is toch gelukt en ik vind het een tof kaartje en een goed idee voor mijn volgende kaart
P.S. ik slaap ook altijd slecht als het niet wil lukken, er komen dan kaartjes voorbij ipv schaapjes

Jantine zei

Heel mooie bloemenkaartje, Laurette! En dat na een slecht geslapen nacht...knap om dan zoiets moois tevoorschijn te toveren.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Ik vind hem heel leuk! Tja, ik hou van paars en bloemen dus TOP X

Rosina zei

heel mooi je kaartje in deze KKT kleurtjes Laurette...mooi resultaat met die prachtige bloemen erop...
groetjes Rosina

Nelleke zei

HI hi, lastminute, en toch nog een leuke kaart. Prachtig die bloemen.
Gewoon doorgaan. Paars vind ik wel ene mooie kleur maar niet echt met rood. Maar goed dat je de uitdaging bent aangegaan. groetjes, Nelleke

Nynke zei

Ik vind je kaart erg leuk! Ook ik ging deze maand voor bloemen, maar dan toch weer anders. De kleuren waren best wel heftig samen, hè?
Groetnis Nynke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi fleurig kaartje in de KKT kleuren! Leuk gedaan!

Diny zei

Wat een leuke kaart Laurette en deze toch wel moeilijke kleuren!
Groetjes Diny

Wilma zei

Bloemen doen het altijd SUPER op een kaartje Laurette.
Liefs Wilma ☺☺☺

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...