zondag 11 april 2021

Gelli plate

 Deze namiddag ben ik echt aan het kliederen geweest (zoals de Nederlandse dames zo mooi zeggen), met de gelli  plate. Een paar vind ik goed, een paar vind ik minder goed die ik opnieuw ga bewerken. Dat voordeel heb je met de gelli plate, dat je er telkens opnieuw verder kan op je kaart werken.

Het kaartje dat er bij zit is ook met een achtergrond van deze namiddag.

Bedankt voor de leuke berichtjes op mijn vorige post. Ik lees ze telkens met veel plezier. Voor iedereen nog een fijne avond. 

Laurette






6 opmerkingen:

Trijntje zei

wat een leuke achtergrondjes je gemaakt mooi aan het kliederen geweest. De kaart is erg leuk geworden. Groeten Trijntje

Eri zei

Jij bent inderdaad flink aan het kliederen geweest! Leuke achtergrondjes en kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Prachtige kaart heel mooi gedaan, ook de andere achtergrondjes.

Diny zei

Jij bent ook lekker aan het kliederen geweest Laurette.
Het geeft wel een mooi resultaat met je kaartje....prachtig geheel!
Groetjes Diny

Enny zei

Wauw, jij bent ijverig geweest, heel mooie achtergronden en een prachtige kaart ! Ik zou ook weer eens mijn gelli plate moeten gebruiken... Groetjes, Enny

Kaartenkraam zei

Ik heb ook net een gelli plate gekocht maar moet nog helemaal uitvinden hoe e.e.a. werkt.
Jouw achtergrondjes zijn prachtig geworden, daar kun je veel mee doen!
De kaart die je laat zien is erg mooi geworden.

groetjes van Ank

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...