donderdag 6 mei 2021

Donderdag kerstkaart

 Wat is de week weer voorbij gevlogen. Donderdag, dus een kerstkaartje voor de 52 WTC. Deze keer heb ik gekozen voor een schudkaartje, het was al een hele tijd geleden dat ik er nog eentje maakte. Dus deze techniek was nog eens aan de beurt voor deze week. Veel uitleg vraagt deze kaart niet. Het was weer eens leuk om te doen.

Onder het kerstkaartje staan bloemenkaartjes die ik gemaakt het met designpapier voor de hartjes en restjes papier voor de bloemen.

Morgen gaan we met het createam in de assistentiewoningen kaartjes maken voor Moederdag en ieder van ons ging een ideetje uitwerken. Dit was mijn bijdrage. Ik had net een kaartje nodig voor een zieke en heb er dan nog maar eentje bijgemaakt. 

Laat gerust een berichtje achter bij jullie bezoekje, ik lees ze telkens met veel plezier. Tot morgen op jullie blog als ik mijn blogronde doe.

Groetjes,  Laurette





13 opmerkingen:

Epie zei

Hoi Laurette een mooie schudkaart heb je gemaakt voor week 18 en
de andere twee zijn ook hartstikke leuk gemaakt , dank v je bijdrage
Fijne donderdag met groetjes v Epie DT52WTC......

Eri zei

Leuke schudkaart, maar ook je hart/bloemenkaarten zijn heel leuk geworden.
Groetjes, Eri

Sarah zei

De middelste met het paars is mijn favoriet! Je kan me vinden op insta bij Sarah Wynants. 😉

Jantine zei

Mooie kerstschudkaart, Laurette! En die voorbeeldkaartjes zijn ook erg leuk.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie schudkaart voor de kerst Laurette maar ook je bloemenkaarten mogen er zijn. Lekker fleurig.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Antjes kaartcreaties zei

Mooie schudkaart Laurette.
De bloemenkaarten zijn ook heerlijk fleurig.
Groetjes Antje

GerJanne zei

Hoi Laurette,
ze zijn alle drie heel mooi. Goed idee zo voor moederdag met het hart en de bloemen. Maar de kerstkaart met de sterren vind ik heel gaaf!

Creaellenknutselsite zei

Mooie schudkaart Laurette.
De bloemenkaarten zijn ook heerlijk fleurig leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen

Angelique zei

Hele leuke schudkaart met de sterretjes. Mooie bloemkaarten maakte je als voorbeeld voor het createam.
lieve groetjes Angelique

Suzan zei

Prachtige kerst schudkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Gina zei

Drie supermooie kaartjes ! Van dat Cas design daar hou ik wel van ! Heel mooi met die fijne bloemen! Groetjes, Gina

annie zei

Leuke kaarten! Vooral de schudkaart vind ik heel mooi!
Groetjes, Annie

Trijntje zei

Leuke kaarten. De kerstkaart erg mooi met het schudgedeelte. groeten Trijntje

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...