maandag 8 februari 2021

Mannenkaarten

 Sneeuw en barkoud hier bij ons. Ik ben geen wintermens... geef mij maar mooi weer en zon... maar,ieder zijn ding. Dus ik ben niet buiten geweest en terwijl manlief naar de cyclocross keek heb ik ondertussen lekker geknutseld met een mooi muziekje.. ik heb ervan genoten. Moest dringend mannenkaarten hebben en eigenlijk kan ik dit niet zo goed en is het ook niet mijn ding, sorry voor de mannen. Maar ik heb mijn best gedaan en deze zijn het geworden... en misschien maak ik er deze namiddag nog een paar, misschien  krijg ik de smaak dan toch te pakken.

Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, en wie buiten moet wees voorzichtig.

Groetjes  Laurette





10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig!

Margo zei

Wat een prachtige reeks, aan mij is het ook niet besteed hoor die sneeuw
Groetjes
Margo

Trijntje zei

Wat een leuke serie mannenkaarten Laure. Je had de smaak goed te pakken. Ik maak vaak met mijn moeder mannenkaarten ik moet zeggen wij hebben er niet zoveel moeite med. Er zijn de laatste jaren best veel leuke materialen voor mannenkaarten op de markt gekomen
Waar je goed mee uit de voeten kan. Groeten Trijntje

Rosina zei

een serie leuke mannenkaartjes Laurette.....Ook ik blijf binnen met die weer...wel even een rondje over het erf gelopen maar de wind is zoooo koud...brrr ...weer snel naar binnen gegaan!!!
winterse groetjes
Rosina

Diny zei

Wat heb je een leuke serie mannenkaartjes gemaakt Laurette.
Het is je goed gelukt hoor!
Groetjes en ik zit ook graag in mijn hobbykamer met dit weer!
Diny

Creatiels zei

Mooie reeks kaartjes voor de mannen. Ik heb het er ook lastig mee om voor hen kaarten te maken. Hier ook ern mooi laagje sneeuw, leuk om naar te kijken. De banen hier vallen mee om te rijden.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Eri zei

Deze drie zijn al heel leuk geworden!
Groetjes, Eri

Angelique zei

Ik vind mannenkaartjes ook heel moeilijk om te maken maar het is jou heel erg goed gelukt. Ze zijn alledrie mooi geworden. Wat lief jullie ezeltjes, houd ze maar lekker warm.
lieve groetjes Angelique

Nynke zei

Een mooie serie heb je gemaakt! Erg goed geslaagd!
Groetnis, Nynke

Nancy Soetaert zei

Prachtige série hoor !
Fijne dag
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...