donderdag 4 februari 2021

Kerstkaart Penny Black

Wat is de week weer voorbij gevlogen, en hier zijn we dan weer met  onze kerstkaart voor de 52 WTC.
Deze week heb ik een kerstkaartje gemaakt met een stempel van Penny Black.
Deze heb ik bewerkt met de tombow stiften en een glitter laagje op aangebracht op de rode besjes die je moeilijk kan zien.
Laat gerust een berichtje achter bij je bezoekje, ik lees ze telkens met veel plezier. Nu eerst het poetswerk doen dat op de agenda staat en deze namiddag kom ik zeker bij jullie langs,
Groetjes en hou het gezond, 
Laurette




2 opmerkingen:

Margo zei

Wat mooi Laurette
Groetjes
Margo

Nynke zei

Wat een mooie kaart met die leuke stempel!
Groetnis, Nynke

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...