donderdag 11 februari 2021

52WTC - week 6

 Sneeuw in de tuin ! Ook al hebben geen sneeuwman, ik wou er deze week toch eentje maken op een kaartje 52 WTC. Zoals  ik eerder zei ben ik geen wintermens, maar in de zon achter het glas, lukte het mij aardig om deze sneeuwmannen te kleuren. Ik zag deze stempel en vond dat ik op dit moment geen betere kon gebruiken.

Bedankt voor de leuke berichtjes om mijn mannenkaarten en op de foto’s van de ezeltjes, die genieten nu ook van het zonnetje. 

Groetjes en hou het gezond !

Laurette



20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat lief en zo cool al de sneeuwmannen in het rondje.

Diny zei

heel erg leuk gedaan Laurette....zo heb je toch nog een sneeuwpop(pen)!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Ja inderdaad deze stempel past uitstekend bij dit winterweer....
gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Margreet zei

Wat een geinige stempel is dat Laurette. Op deze manier heb jij meer sneeuwpoppen dan wie ook!
Leuke kaart.
xxx Margreet

Trijntje zei

Leuke kaart met deze grappige stempel. Past mooi in deze winterse omstandigheden. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart met al die sneeuwpopjes op dat afdrukje Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Eri zei

oh, wat een leuke kaart met al die verschillende en kleurrijke sneeuwmannetjes!
Groetjes, Eri

Jantine zei

Wat een leuke kaart met die cirkel vol sneeuwpopjes, Laurette. Het is bijna een plaatje voor een zoekopdracht :-)
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marijke zei

Een leuk kaartje met al die sneeuwmannetjes! Ik ben ook niet zo van de winter maar vind dit met een zonnetje beter dan de gure regen! Bedankt Voor je bijdrage aan 52wtc. En leuk je mannenkaarten! Groetjes Marijke

Suzan zei

Prachtig kaartje laurette! Hier in Sluis is er ook bijna geen sneeuw gevallen, en schaatsen kan ook nog niet.
Dan er maar een kaartje over maken he?
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Angelique zei

Hele leuke, vrolijke kaart en zoveel sneeuwpoppen heb ik ook nog nooit bij elkaar te gezien. Hier te weinig sneeuw om sneeuwpoppen te maken, jammer voor de kinderen.
lieve groetjes Angelique

Margo zei

Zo leuk al die sneeuwmannen, tof kaartje
Groetjes
Margo

Creatiels zei

Wat een grappige sneeuwman en, ze willen er allemaal op. Mooi kaartje.
De hertjes achter ons vinden het te koud denk, ze komen maar sporadisch buiten. Maar wel leuk om te zien in de sneeuw.
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Enny zei

Wauw, da's een heel leuke groep sneeuwmannen, prachtig gekleurd ! Hier in onze buurt staan er verschillende echte, tof ! Vandaag heerlijk in het zonnetje gaan wandelen. Groetjes, Enny

Nelleke zei

Prachtige kerstkaart met een hele mooie tekst. J e heren kaarten zijn ook mooi, je tijd nuttig besteed toch? Ja ik vind sneeuw en ijs geweldig maar niet zo actief meer. Te bang om te vallen. Maar een wandelingetje doe ik zeker. Groetjes, Nelleke

Marfien zei

toffe kaart en een gezellige boel, je mannenserie ziet er ook goed uit

Diane zei

Wonderful snowmen and what a fun design.

I joined your blog.

Hugs diane

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige sneeuwpopjes erop gezellig boel zo hoor
groetjes ellen

!neke zei

Echt een “koele” kaart!
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjolein zei

Haha, zo leuk en vrolijk! Groetjes Marjolein

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...