woensdag 24 februari 2021

KKT - wit/grijs en magenta

 Een mooie kleurencombinatie die GerJanne koos, maar niet zo evident, ik wist niet goed hoe ik  het wit/grijs moest oplossen... ik heb dan met licht grijs en roze gestempeld met een propje tessa voor de achtergrond. Dan een bloem van Darkroom door erop gestempeld.  Een beetje gespat met de roze oxide en de cirkel gestempeld en dan nog eens de bloem apart gestempeld en verhoogd op gekleefd. Nadien de kaart zwart gemat en afgewerkt op een lichtgrijze kaart. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ben ook benieuwd van jullie gemaakt hebben. Morgenavond doe ik zeker mijn blogronde. Want bij dit mooie lenteweer ben ik niet binnen te houden. 

Groetjes en tot morgen voor de wekelijkse kerstkaart, Laurette




25 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart zo mooi gestempeld top Laurette

Nancy Soetaert zei

ik vind je KKT-kaart wondermooi!
Nancy

Jantine zei

Ik vind m schitterend, Laurette! Die achtergrond is mooi (gebruik je daar nou plakband voor?) en die bloem is zo sprekend en dan die mooie tekst nog. Mooie KKT kaart.
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Dat heb je prachtig opgelost Laurette! Heel mooi kaartje in deze KKT kleuren.

Petra-loves-paper zei

Wat een schitterende kaart, ik ben er weg van! Groetjes Petra

Creatiels zei

Wat een prachtig resultaat, en de achtergrond, heb ik dat goed gelezen, met plakband?
Geniet van het mooie weer en al jullie diertjes en nog een fijne dag
Groetjes
Els

!neke zei

Ik vind hem heel mooi !!!!!

Rosina zei

Heel mooi dit kleuren kaartje Laurette...met een hele mooie achtergrond erop gemaakt...KNAP gedaan weer!!
groetjes Rosina

Marfien zei

Schitterend kaartje Laura, heel mooi stempelwerk

Margreet zei

Wat een geweldig mooie kaart, Laurette. Die achtergrond is echt gaaf!
xxx Margreet

Wilma zei

Je kaartje is SCHITTEREND Laurette. MOOIE achtergrond met een propje tessa. Toch wel iets om te onthouden.
Liefs Wilma ☺☺☺

Marijke zei

Een heel mooi kaartje en die spetters vind ik leuk gedaan! Groetjes Marijke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart in de KKT-kleuren, prachtig gedaan!

Trijntje zei

Ik vind de kaart prachtig.mooi met deze kleuren combi. Groeten Trijntje

Chantal zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Henriët zei

Prachtige kaart! Heel mooi met die grote bloem. En je hebt de kleuren van het KKT goed weten te vangen.
Groetjes van Henriët

Diny zei

Wow.....wat een GAVE kaart Laurette....ik vind hem prachtig!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Wow wat is deze gaaf zeg! O, die kleuren, ik hou ervan en helemaal hoe je ze hebt verwerkt. groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

wauw, die is erg mooi geworden ! heel erg geslaagd kaartje zo
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
nog een fijne avond,
grtjs, martina

Nancy zei

Hey Laurette,

Fijne kaart, mooie achtetgrond gemaakt!

Liefs,
Nancy

Eri zei

Ik vind je kaart prachtig Laurette!
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Hoi Laurette,
je kaart is heel mooi! Het wit waar je de bloem op stempelde ziet er juist witgrijs uit. Heel mooi.

Nynke zei

Wauw! Jouw kaart is schitterend! Mooie achtergrond en die bloem is een echte blikvanger. Chapeau!
Groetnis Nynke

Femminde zei

Wat een mooie kaart!! Top geheel. Bijzondere tekst ook.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Hier ben ik dan eindelijk!
Ik vind hem prachtig!!
Geniet van het mooie weer. X

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...