donderdag 4 februari 2021

Kerstballen week 5

 Ja het is alweer donderdag,.wat gaat de tijd toch vlug... was bijna mijn kerstkaart vergeten. Het designteam vroeg deze week kerstballen en hier is mijn kaart. De kerstballen lagen uitgeknipt in een doosje en ik weet niet meer van welk merk ze zijn. Heb ze even opgehangen aan een gouden draadje.De achtergrond heb ik gemaakt met distress oxide en daar bovenop de kerstballen een beetje verhoogd op gekleefd met wat warme wensen en dit is het geworden voor deze week voor de 52 WTC.

Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en berichtjes. 

Nu even de fiets op naar de bakker even naar de veld bij mijn man, die is daar aan het werken bij onze ezeltjes. Wij hebben 7 ezeltjes en die moeten in de winter extra verzorgd worden. Ik zorg voor een paar mooie foto’s, die hebben jullie nog tegoed en nadien doe ik zeker mijn blogronde.

Groetjes en hou het gezond.

Laurette http://52weekstochristmas.blogspot.com/




17 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooi kaartje met deze kerstballen! Leuk gedaan met de gouden draadjes opgehangen! Wat leuk dat jullie ezeltjes hebben! Ben benieuwd naar de foto's! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

Epie zei

Wat een prachtige kaart in mooie kleurtjes aan een gouden draadje Laurette
Gezellig die ezeltjes , ben benieuwd naar de fotoos in de sneeuw straks
Fijne donderdag grtjs Epie DT52WTC

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje laurette, zo mooi de achtergrond gemaakt en met die mooie kerstballen erop een prachtig geheel
Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie ezeltjes...Mijn man zou er ook graag een paar willen gaan houden, alleen het is er nog niet van gekomen!!
Bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Kaartenkraam zei

Oooh ezeltjes, ik ben dol op ezels, zulke lieve en intelligente dieren!
Je blijft met je kaart in de groen/blauw tinten hè, erg mooi de achtergrond met dat leuke de gedoodelde lijntje er om. De ballen komen goed uit doordat ze verhoogd zijn opgeplakt.

groetjes van Ank

Jantine zei

Leuke kaart Laurette, handig dat je de kerstballen al had liggen! En 7 ezeltje, wat leuk! Ik vind ezels zulke leuke dieren.
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Schitterend kaartje Laurette....wat heb je mooie kleuren gebruikt!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Laurette en een mooie kleur gebruikt, ach wat leuk ezeltjes en nog wel 7 schattig, nog een fijne avond.

bolletjelucky.blogspot.com zei

De leuke kerstballen komen mooi uit tegen je achtergrond Laurette. Heel fijntjes met die gouden draadjes. Wat leuk dat jullie ezeltjes hebben.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Wat een mooi kaart met deze leuke kerstballen. Mooie achtergrond. Groeten Trijntje

Eri zei

Wat heb je de kerstballen mooi opgehangen voor die prachtige achtergrond!
Groetjes, Eri

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaart met deze leuke kerstballen, leuk gemaakt! Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC!

Lieve groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Margreet zei

Je kerstballen doen het goed tegen die mooie achtergrond, Laurette.
Mooi geschreven tekst.
xxx Margreet

!neke zei

Hele mooie stijlvolle kaart !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie sjieke kaart mooie kleuren heb je gebruikt
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

helemaal leuk kaartje is het zo geworden
leuke foto's van de ezels
grtjs,martina DT 52 WTC

Ilse zei

Heel mooie stijlvolle kerstkaart! je achtergrond is prachtig.
Groetjes,
Ilse

Nancy Soetaert zei


wat zijn dat mooie ezeltjes, 7 stuks zelfs!
heel mooie kerstballenkerstkaart!
leuk dat je meedoet met onze kerstballenchallenge!
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...