maandag 15 februari 2021

Gesso

Eerst en vooral wil ik Nynke welkom heten op mijn blog. Ik hoop dat we mekaar kunnen inspireren met onze leuke hobby.

Op Valentijn kon een kaartje met hartjes niet ontbreken. W

Op deze  achtergronden heb ik eerst gesso gezet en daarna bestempeld. Op de hartjes en op de bloemen heb ik accentjes gelegd met wings of Stella, maar op de foto kan je het helaas niet goed zien.

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post met de sneeuwmannen.

Nu de sneeuw weg is in het land en we dit weekend durven dromen van 15 à 16 graden kijken we uit naar de lente. Groetjes en hou het vooral gezond.

 Laurette




5 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat twee prachtige kaarten. Heel mooi bestempeld. De kleuren zijn van beide kaarten erg mooi. Groeten Trijntje

Eri zei

Wow, wat een prachtige kaarten, en allebei zo mooi van kleur!
Groetjes, Eri

Angelique zei

Wauw, wat een prachtige kaarten, hele mooie kleurencombinatie's. Met welke inkt heb je de ondergrond gemaakt?
lieve groetjes Angelique

Nynke zei

Prachtige kaarten zijn het geworden!
Groetnis, Nynke

Enny zei

Wow, prachtige kaarten Laurette, heel mooi gedaan ! En ja, het wordt lente dit weekend, dus genieten maar ! Groetjes, Enny

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...