donderdag 27 juli 2023

Donderdag kerstkaart

Hier lopen de ezeltjes nog altijd rond. Op een achtergrondje dat nog in de restjesdoos lag heb ik met een stencil sterretjes gezet en dan verder afgewerkt en zo kan deze weer mee doen voor de 52 WTC. Zo heb ik weer een kaartje voor de ezeltjesopvang. Mijn doosje begint al aardig aan te groeien. Maar doen nog een beetje verder. Straks begin ik eerst aan de ronde van gisteren voor de KKT en dan de volgende ronde want gisteren is het er niet van gekomen.

Groetjes uit het natte Berlare.  Laurette




10 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Je achtergrond is erg mooi gemaakt en dan dat vrolijke ezeltje ervoor, helamaal geweldig!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Prachtige achtergrond een leuk tafereeltje met de ezel. Hele mooie kerstkaart. Groeten Trijntje

Diny zei

Prachtige kaart met een leuke tekst Laurette!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje, hele mooie achtergrond, en schattig ezeltje.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart .
Groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Prachtige achtergrond, leuk met die sterretjes, Laurette en natuurlijk dat lieve ezeltje!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Nog zo'n leuke kaart met een ezeltje! En die lucht erachter heb je mooi gemaakt! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Gerrina zei

Mooie scene en wat een gave achtergrond! Groetjes, Gerrina

marian zei

Weer een heel lief kaartje met een ezeltje.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt.
Ģroetjes Suzan
DT 52WTC

GerJanne zei

Wat een leuke stans is het van die ezel. Je hebt ook een mooie achtergrond gemaakt!
Groetjes,
GerJanne

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...