donderdag 20 juli 2023

Donderdag - kerstkaart week 29

 Ja, deze week nog altijd een kaartje met een ezeltje voor de 52 WTC. Met  oxide heb ik grote bollen op de kaart gezet en de kleine kerstboompjes gebruikt. En de ezel mocht natuurlijk niet ontbreken. Ik heb me voorgenomen om zeker een 50-tal kaartjes voor het opvangcentrum te maken dus dat wordt nog even doorwerken, want  zoveel tijd heb ik niet, de  opendeurdag is 19 en 20 augustus. Maar het komt goed. Ik laat de verzameling dan nog wel zien. Ik doe deze avond zeker mijn blogronde en ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben. Bedankt voor jullie bezoekje en de leuke berichtjes.

Groetjes, Laurette




8 opmerkingen:

Hetty P. zei

Zo'n schattig kaartje heb je gemaakt.
Veel succes met het maken van zoveel kaartjes, je hoeft je in ieder geval niet te vervelen de komende tijd.
Fijne dag,
Hetty

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke zelfgemaakte achtergrond en de leuke stempels
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Erg leuk gedaan deze kaart, succes met het maken van die 50 kaarten!

groetjes van Ank

Annemarie en Merit zei

wat een leukerd is dit zeg.... jij hebt nog genoeg werk te doen ..succes!!
Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Leuke kaart met het ezeltje. Succes met het maken van de kaarten voor het ezel opvangcentrum. Groeten Trijntje

Eri zei

Een heel leuke kaart met deze mooie achtergrond en het ezeltje bij de boompjes.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Dat is een stevig voornemen, Laurette! maar dit is alvast weer een leuke ezelkaart!
Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy zei

Hey Laurette,
Dankjewel voor jouw leuke reactie op mijn kerstkaart. 't was inderdaad een beetje gek zo in het half donker... Was dan ook mijn witte rand vergeten op te plakken rond de kerstboom...
Wat een leuke ezel-kaart maakte jij weer... wel bij daglicht, dat is duidelijk! Veel succes met de serie! Ik maakte ooit zo'n 200 kaarten voor een olifanten-opvangcentrum. Mijn workshoppers hebben toen wel geholpen!
Liefs,
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...