zaterdag 1 juli 2023

Uitdaging Juni - kerstbomen op de kaart

 Goede morgen allemaal, deze maand worden er voor de uitdaging van 52 WTC kerstbomen op de kaart gevraagd. Blijkbaar telepathie, want ik had net een kaartje gemaakt als voorbeeld voor onze kerstkaart voor ferm. Dan werk ik altijd een paar voorbeelden uit voor de bestuursvergadering. Een stempelmaatje, Marian, helpt mij hier altijd bij omdat we er een 130-tal nodig hebben en we willen we het dan ook een beetje eenvoudig houden. Dus dit is al een eerste voorbeeld.

Groetjes en fijn weekend, Laurette



6 opmerkingen:

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Een mooie kerstkaart, het landschap met de leuke kerstbomen. Bedankt dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

!neke zei

Prachtige kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Gerrina zei

Ik hou van dit soort 'moody/klassieke' kerstkaarten! En leuk eens in groen! Fijn weekend!

Trijntje zei

Leuke kerstkaart met bomen zo gestempeld. Groeten Trijntje

Jantine zei

Heel mooie kaart met de bomenrand, Laurette. En met 130 te maken snap ik dat je het niet te ingewikkeld wilt doen.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt voor de Challenge.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...