donderdag 3 augustus 2023

Donderdag kerstkaart - week 31

Nee, deze week geen ezeltje op de kerstkaart voor de  52 WTC. De muizestempel is deze keer aan de beurt. Mini de muis hangt vrolijk aan de lichtjes, als daar maar geen ongelukken van komen….


Door het slechte weer heb ik natuurlijk goed kunnen doorwerken aan de kaartjes voor de ezelopvang en daardoor heb ik er al een 50- tal kunnen maken. 
Hieronder zien jullie er een deel van op de foto’s.
Groetjes en tot op de blogronde, dan kom ik zeker kijken wat jullie gemaakt hebben, alvast bedankt voor jullie bezoekje en de leuke berichtjes.
Laurette



9 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat ben je goed bezorg geweest met de ezel kaarten. Ziet er leuk uit. De kerstkaart is ook weer mooi. Groeten Trijntje

Eri zei

Een leuke kaart met de muis aan de feestverlichting. Wat ben jij druk geweest voor de ezelopvang, en met een prachtig resultaat.
Groetjes, Eri

Jantine zei

Dat was het eerste wat ik dacht, toen ik je kaart op 52WTC zag: hé, geen ezeltje...
Deze muis is ook heel erg leuk, Laurette! Mooie kaart. En prachtige ezelkaartjes voor de opvang!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Marijke zei

Wat een leuk kaartje met dat kleine muisje die zo gevaarlijk aan het doen is! haha! en wat zijn ze leuk geworden al die ezeltjes kaartjes! Echt top hoor! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke.

Kaartenkraam zei

Die tekeningen van Housemouse zijn altijd zo leuk en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
En wat een prachtige serie ezelkaarten heb je al gemaakt, die gaan het goed doen!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is al een hele stapel ezelkaarten Laurette, wat zijn ze leuk en het is inderdaad echt knutselweer. Je kerstkaart is ook een leukerd, als dat maar goed gaat ja.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wow....jij bent goed bezig geweest Laurette....wat heb je mooie kaartjes gemaakt!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

Leuk muizenkerstkaartje!
Je hebt al een prachtige reeks gemaakt voor de ezelopvang!
Groetjes
Nancy 52WTC

Gerrina zei

Ik had geen idee dat er zoveel ezelstempels zijn; wat een hoop gave kaarten!
En deze kerstkaart is ook weer leuk! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...