donderdag 13 juli 2023

Donderdag - kerstkaart week 28

 Oeps, het is alweer donderdag…wat vliegt de tijd, dit wil zeggen aan de slag voor de wekelijkse kerstkaart voor de 52 WTC. Mijn achtergrondje had ik reeds liggen. Soms als ik zin heb, maak ik wat achtergronden, de ene keer met oxide, andere keer brusho en deze keer met washi tape. En zoals ieder jaar maak ik altijd kaartjes voor het ezel opvangcentrum Anegria in  St Gillis Waas. Op 19 en 20 augustus is het daar open deur, dus aan de slag.

Ik doe zeker mijn ronde om te kijken wat jullie gemaakt hebben, en laat gerust een berichtje achter, ik lees ze met veel plezier. 

Groetjes, laurette




7 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Het is een prachtige kaart geworden, hele mooie kleurencombinatie!

groetjes van Ank

Marijke zei

Wat en lief kaartje met dat ezeltje! En handig dat je achtergrondjes al vast maakt. Is een goed idee! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

dit is een heel leuk achtergrondje, schattige kaart voor de ezelopvang..
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag , groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het mooie dp en het leuke ezeltje
altijd handig om vooruit te werken
groetjes ellen

marian zei

Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt met een ezeltje als onderwerp.
Succes met de volgende kaartjes gewenst.
Groetjes van Marian,

Jantine zei

Wat een leuke kaart weer, met dit schattige ezeltje, Laurette! Zo leuk dat je altijd kaarten maakt voor de ezelopvang!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Gerrina zei

Wat een gave kleuren en motieven bij elkaar! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...