zondag 13 februari 2022

Oxide

 Vrijdag ben ik naar een workshop geweest bij een vriendin en zijn we aan de slag gegaan met oxides. De eerste oefening was rouwkaartjes maken met lichte kleuren oxide. Het moeten niet altijd donkere kleuren voor deze trieste gelegenheden.  Dit was eens iets totaal anders dan ik gewoon ben, maar ik vind ze heel goed geslaagd (al zeg ik het zelf).




De tweede oefening was terug met oxide maar met verschillende kleuren, en zorgen voor een mooie kleurovergang. Voor de vlinders op deze kaarten hebben we telkens 3 kleuren gebruikt.

Ik moet toegeven dat ik met een heel goed gevoel naar huis ging en dat het een zeer geslaagde workshop was. Dus een dikke dank u wel voor mijn vriendin.

8 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind ze ook prachtig !!!
Groeten Ineke

Eri zei

Ik vind ze ook prachtig!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Wat gaaf deze techniek en de kleuren zijn prachtig!!

Trijntje zei

Wat een mooie kaarten. Fijn dat je zo tevreden bent over de workshop. Iets leren is altijd fijn. Groeten Trijntje

martina's kaartjes zei

Ze zijn helemaal geslaagd hoor ! het is altijd een beetje zoeken, maar deze kunnen echt wel,
grtjs,martina

Gerrina zei

De monochrome kaarten zien er zo mooi uit! Kunnen zo verkocht worden! En de vlinders zijn dan weer lekker vrolijk! Allemaal mooi en fijntjes! Groetjes, Gerrina

Diny zei

Wat een mooie serie Laurette....ze zijn prachtig!
Groetjes Diny

marijke zei

Mooie kaarten allemaal. Leuk die bomen op een rijtje. De andere kaarten ook mooi gemaakt. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...