woensdag 23 februari 2022

KKT - Jeansblauw en koper

 Deze maand had ik het moeilijk om mijn kaartje te maken, omdat ik vlug wist wat ik ging maken…ik ging werken met koper embossingpoeder… maar…. Ik had er geen meer.  Dan moest ik het maar over een andere boeg gooien. En gelukkig had ik tussen mijn karton koper liggen, dus ik kon aan de slag.

De eerste kaart heb ik met oxide gewerkt (faded jeans) en de koperen bloem uitgestanst en de tweede kaart ben ik gaan snuisteren in de washitape en heb er een kerstkaartje mee gemaakt.

Ik ben al benieuwd wat jullie uit jullie mouw gaan toveren en kom vandaag zeker langs.

Groetjes, Laurette






24 opmerkingen:

Henriët zei

Mooie kaarten maakte je voor het KKT. De achtergrond van de eerste vind ik heel mooi gedaan en je kerstkaart is gewoon prachtig.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

2 verschillende maar o zo mooie kaarten. Fijne dag.

Epie zei

Twee prachtige kaartjes Lauretta .......
Fijne dag groetjes Epie

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leuke uitwerking met deze kleurencombi.
groet Alma

Diny zei

twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt in de KKT kleuren Laurette!
Groetjes Diny

annie zei

Mooi resultaat!
Groetjes, Annie

Marfien zei

twee prachtige kaartjes Laura

Nancy Soetaert zei

je hebt weer 2 toffe kaarten gemaakt met de KKT-kleuren!
groetjes
Nancy

Wilma zei

Wat een LEUKE kaartjes zijn dit Laurette.....vooral het eerste kaartje vind ik PRACHTIG.
Liefs Wilma ☺☺☺

marijke zei

Twee mooie kaartjes heb je gemaakt! Groetjes Marijke

Gerrina zei

Allebei de kaarten zijn supermooi! Gaaf met deze kleuren! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Wat een mooie kaarten zijn het geworden Laurette!! En zo verschillend. Leuk om zo te spelen met de oxides.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Wat een mooie kaarten zijn het geworden
Liefs chantal

!neke zei

Super coole kaarten !!!!
Groeten Ineke

Jantine zei

Dat is een tegenvaller, misgrijpen op je embossingpoeder. Fijn dat je wel koperkleurig papier had, Laurette, zo kon je toch een mooie KKT kaart maken.
En je hebt weer iets voor op je verlanglijstje ;-)
Groetjes
Jantine

Margreet zei

2 mooie kaarten, Laurette. Wat een goed idee van die washitape....niet aan gedacht.
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

Dat heb je goed opgelost, mooie en leuke kaartjes heb je gemaakt
fijn dat je er weer bij was deze maand, nog een fijne avond,
grtjs, Martina

Daphne zei

Wat mooi zijn deze 2 kaartjes.
Ik vind vooral de eerste mooi, juist dat koper kleur, het geeft zoveel warmte aan de stoere kaart.

Creatiels zei

Twee leuke kaartjes om naar te kijken. Pech, dat net dat potje embossingpoeder leeg was. Gelukkig mogen we zelf kiezen waarmee we werken en vinden we meestal wel wat om te voldoen aan de gevraagde kleurtjes.
Bedankt voor je reactie op mijn blog.
Groetjes en nog een fijne avond.
Els

Nelleke zei

2 coole kaarten in de gevraagde kleuren, en nu maar hopen dat je de komende maand koperkleurige embossing poeder hebt, ik ben benieuwd. Groetjes, Nelleke

GerJanneke zei

Hoi Laurette, je hebt je snel en goed herpakt na het gemis van je koperen embossingpoeder. Dat vind ik knap.. Het zijn schitterende kaartjes geworden!

Sarah zei

Wauw! Ik vind ze beide geweldig mooi. Bij de eerste steken de bloemen echt de show en de tweede met de sterren oogt lekker fris. Heel leuk Laura. X

Nancy zei

Hey Laurette,

Waw, twee super mooie kaarten maakte je!
Gelukkig vond je dat koper papier, staat mooi op de mooie achtergrond.

Liefs,
Nancy

Grietje Jansen zei

2 mooie kaarten.
Leuke achtergronden erop.
Goed gelukt.

Grietje

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...