zondag 6 februari 2022

Lyrakrijtjes

 Wat doet een mens als het bijna gans de dag regent ? Ik ben op mijn hobbykamer aan de slag gegaan met Lyrakrijtjes (wateroplosbare waskrijtjes). De dames van de assistentiewoningen hadden zo mooie achtergronden gemaakt zodanig dat ik ook zin had om aan de slag te gaan. En dit zijn mijn resultaten. Nu ik de kaartjes naast elkaar zie liggen zie ik dat ik bijna 3 keer dezelfde kleuren heb gebruikt maar dat de kaartjes toch anders zijn. (Ik zal een roze bui gehad hebben…). Nog een fijne zondag, Laurette



9 opmerkingen:

!neke zei

Ze zijn erg stijlvol !!!
Mooie tinten !
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Even in de vergroting zitten kijken naar je mooie trio Laurette. Erg mooi van kleur en gave stempels heb je gebruikt vind ik. Het was inderdaad echt knutselweer en jij keek met een roze bril denk ik hihi.
Lieve groetjes Miranda

marja kenter zei

Wat zijn ze mooi geworden. Prachtig.
Groetjes en een fijne avond.

Eri zei

Wow, ze zijn supergaaf!
Groetjes, Eri

Nelleke zei

Het was een heerlijke dag om weg te kruipen in je kamer op de bank of wat dan ook. Je hebt je tijd goed besteed, 3 hele mooie supergave kaarten. Groetjes, Nelleke

Trijntje zei

Het zijn prachtige kaarten. Zo mooi van kleur. Leuk bestempeld. Fijn dat je zo lekker bezig was. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten, vergroot bekeken super mooi van kleur.

Diny zei

Wow.....wat heb je GAVE kaartjes gemaakt Laurette!
Ik vind ze alle drie prachtig!
Groetjes Diny

alma.heijenk@gmail.com zei

wow ze zijn schitterend!
groet Alma

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...