donderdag 24 februari 2022

Donderdag - kerstkaart

 Deze week ben ik voor 52 WTC aan de slag gegaan op een witte cardstock en oxide (salty ocean), dan heb ik de sterren bewerkt met gouden embossingpoeder. Dan het kadertje en het rendier verhoogd opgeleefd en ‘een cool nieuwjaar’ voor de afwerking. Ik kom deze avond zeker langs om naar jullie werkjes te kijken en ideetjes op te doen. Deze namiddag ga ik met de andere vrijwilligers het maandelijks verjaardagsfeest verzorgen (met pannenkoeken), waar de bewoners van de assistentiewoningen altijd naar uitkijken. 

Groetjes, Laurette




10 opmerkingen:

Jantine zei

Wat leuk, zo'n verjaardagsfeest met pannenkoeken. Veel plezier!
Ik vind je kerstkaartje ook weer heel geslaagd, leuk gedaan, Laurette.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Wat leuk zo`n middag voor de bewoners altijd een feetje voor hun. Je kaart is WOW heel leuk gedaan.

alma.heijenk@gmail.com zei

zeker een Coole kerstkaart, mooi geworden.
elke maand een leuk feestje voor en met de bewoners, fijn dat dit kan!
groetjes Alma, en bedankt voor je compliment op mijn blog en dat je volger bent geworden. Inspiratie opdoen over en weer!

Eri zei

Wat een geinig rendier staat er te pronken op je kaart met die prachtige achtergrond! Veel plezier vanmiddag, ga de bewoners maar eens lekker verwennen!
Groetjes, Eri

annie zei

Dat is mooi geworden! Ik heb die stempel van het rendier ook.... een goed idee! Weet ik weer wat ermee te doen!
Groetjes, Annie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een grappig rendier Laurette. Een mooie coole kaart met een mooie achtergrond. Gezellig zo samen pannenkoeken eten, veel plezier.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

een prachtige kerstkaart, Wat leuk een verjaardag/pannenkoekenfeest!!
Gezellig dat je vandaag weer meedoet bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een mooie kaart Laurette!
Wij zaten vandaag qua kleur op dezelfde lijn!
Groetjes en veel plezier vandaag,
Diny

Nicole Parmentier zei

Ik ben wat te laat met mijn KKT blogrondje maar het voordeel is dat ik meteen heel veel leuke kerstkaarten meepik! Deze is superleuk. Ik heb ook ooit met dit stempeltje wat kerstkaarten gemaakt, zo leuk! Ook je KKT kaarten zijn zeer geslaagd, ondanks dat het embossingpoeder op was. Dat heb je goed op weten te lossen.

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaart Laurette.
De achtergrond is heel mooi met dat blauw/wit en goud.
Leuk plaatje van het rendier.
Groetjes Antje

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...