donderdag 17 februari 2022

Donderdag - kerstkaart

 Deze week is het een hele, hele vlugge kaart geworden voor de 52 WTC, ik was het bijna vergeten… dus een stencil met sterren, een snijmal met kerstbomen, washitape  en klaar was mijn kaartje.

Maandag waren wij naar onze maandelijkse hobby geweest en hadden daar hele leuke dingen gedaan, dus ik wou mijn kaartjes afwerken en was de kerstkaart uit het oog verloren. Dus gisterenavond laat nog mijn kaart gemaakt.

Hieronder kunnen jullie nog een paar kaartjes van maandag zien.

Ik doe morgen mijn blogronde, want vandaag gaat niet meer lukken. Groetjes en een fijne dag voor iedereen.

Laurette



Dit zijn de kaartjes van maandag.






13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Ja soms moet je even aan de snelle kaart!! maar hij is heel leuk.
Die van maandag zijn echt prachtig!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Wat een mooie kaarten Laurette! Leuke resultaten van de hobbymiddag. En je snelle kerstkaartje is ook hartstikke leuk.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Het is heel leuk je kerstkaart vind de rij bomen enig, de kaartjes van maandag zijn wel heel gaaf.

Trijntje zei

Mooie eenvoudige kerstkaart. Je kaarten van maandag zijn erg mooi geworden. Groeten Trijntje

!neke zei

Snel maar mooi !!!!
Lekker strak !
Je serie van maandag is erg mooi !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Diny zei

Je ''snelle'' kaart ziet er leuk uit Laurette!
En ook de andere kaartjes zijn prachtig....mooie serie!
Groetjes Diny

annie zei

Een mooie kerstkaart en die van maandag zijn echt wow!
Groetjes, Annie

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een leuke kerstkaart.
Mooie stans met die bomen.
De kaartjes die je maandag maakte zijn prachtig.
Vooral nummer 3 vind ik super!
Groetjes,
GerJanne

karin zei

Een snelle kaart is ook wel eens leuk. Mooi met dat rijtje bomen erop.
Wat zijn je andere kaartjes prachtig! Echt mooi.
Groetjes,
Karin

Nancy Soetaert zei

tof dat rijtje kerstbomen!
Je fleurige stempelkaartjes zijn ook zo mooi, de laatste is echt mijn favoriet, prachtig!!
groetjes
Nancy 52WTC

Antjes kaartcreaties zei

Leuke kerstkaart met de snijmal met verschillende kerstbomen Laurette.
De kaarten van maandag zijn prachtig.
Groetjes Antje

Eri zei

Wat leuk die "snelle" kaart met de boompjes! Ook je kaarten van maandag zijn heel mooi geworden!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is toch weer een leuke kerstkaart geworden Laurette, leuk al die boompjes. Je kaarten van maandag zijn prachtig, het lijken wel aquarel schilderijtjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...