woensdag 28 februari 2024

KKT - donkerpaars en celeste

Ja, de vakantie zit erop en we gaan weer aan de slag. Vandaag met de KKT en morgen met de wekelijkse kerstkaart.

 Toen ik de kleurencombinatie las, dacht ik, oooh wat een moeilijke combinatie…. Maar toen ik er aan begon viel het best mee en heb ik er zelfs 2 kaartjes mee gemaakt.

Bij de eerste kaart heb ik voor de achtergrond elastiekjes gebruikt in de gevraagde kleuren, en dan heb ik gestempeld met het donkerpaars.

Bij de tweede kaart heb ik met het donkerpaars en celeste gewerkt met inkt op de craftsheet en water. Laten drogen en dan met een stencil nog wat accenten aangebracht en dan gestempeld met celeste. 

Ik ben al benieuwd en kom zeker deze avond langs. 

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw heel mooi en alles goed gecombineerd!

Caroline Cards zei

Mooie kaarten en heel creatief!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Wat een gave achtergronden, Laurette! Die elastiekjes maken me wel nieuwsgierig.
Mooie kaarten maakte je in de KKT kleuren.
Groetjes
Jantine

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie achtergronden heb je gemaakt.
groetjes Alma

Trijntje zei

Heel mooi deze achtergronden on deze kleuren combi. Groeten Trijntje

Marfien zei

Mooi! lekker kliederen met inkt en verf tot je tevreden bent, pracht resultaat

Marijke zei

ik vind het allebei mooie kaartjes! Ik denk dat de meeste moeite hebben met paars maar achteraf valt het altijd mee! Top gedaan hoor! Groetjes Marijke

Caroline zei

Goed gedaan hoor groetjes Caroline

Hetty P. zei

Mooie kaarten heb je gemaakt.
De kleuren komen zo mooi tot hun recht.
Groetjes van Hetty

marja kenter zei

Ik vind het allebei hele mooie kaarten, Mooie kleuren combinatie is het.
Fijne avond en groetjes

GerJanne zei

Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt En ik vond de kleuren dus heel makkelijk, maar hee.... ik had dan ook zelf paars gekozen.;-)

Nelleke zei

Mooie kaartjes, ikvond het ook een hele leuke uitdaging om te doen, is bij jou ook goed gelukt. Groetjes Nelleke

Nancy Soetaert zei

twee toffe kaartjes voor het KKT!
groetjes
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...