donderdag 1 februari 2024

Donderdag - kerstkaart week 5


Wat vliegt de tijd, eind van de maand en al terug donderdag dus tijd voor de kerstkaart van de 52 WTC .
Dit is een kaartje dat ik een tijdje terug maakte met een stempel van een vriendin. En eerlijk ik had even genoeg van kerstkaartjes. Nu ben ik aan de slag gegaan voor een paar mannenkaarten te maken. Dit vind ik altijd een moeilijke opdracht… maar moet ook gebeuren, niet ? Deze kaartjes laat ik volgende week zien. 
Deze avond doe ik zeker mijn blogronde.
Groetjes, Laurettte



14 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wat een leuk en lief kaartje, mooi
grtjs, Martina DT 52 WTC

Epie zei

Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt....
Groetjes Epie

Annemarie en Merit zei

Dit is wel een hele gave kerstkaart!!
Gezellig dat je weer een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

Trijntje zei

Wat een prachtige kerstkaart. Erg mooi gekleurd. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi deze drie koningen tegen de goudkleurige achtergrond , het doet me een beetje denken aan een icoon.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Laurette.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie stempel van de drie koningen..
groetjes Alma

marian zei

Wat een leuke kaart,heel mooi ingekleurd.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Ik vind hem erg mooi !!!
groeten Ineke
DT52WTC

Kaartenkraam zei

Wat een mooie stempel van de drie koningen!
Je hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt.

groetjes van Ank

marja kenter zei

Ik vind het een erg leuke kaart, mooie stempel.
Fijne avond en groetjes

Nancy zei

Hey Laurette,
Leuke kaart, toffe stempel, mooie met die gouden achtergrond...
Succes met de mannenkaarten, da's altijd even nadenken hé!
Liefs,
Nancy

Gerrina zei

Mooi hoe deze traditioneel is en toch mooi naief! Groetjes, Gerrina

Marjolein zei

Dat is wel een bijzonder originele stempel zeg, ik hou er wel van. Mooi! En mannenkaarten: altijd een dingetje. Hoe maak je het stoer genoeg zonder saai te zijn enzo, best lastig. Groetjes Marjolein

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooi tafereeltje op je kaart met de drie koningen. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...