donderdag 29 februari 2024

Donderdag - kerstkaart week 9

 Het kaartje dat ik deze week laat zien  voor de 52 WTC, is  eentje dat ik dacht dat vlug gemaakt zou zijn, maar niets was minder waar. Door de cuttlebug draaien ging vlug. Dan was het prutswerk om het mooi de stukjes papier uit te halen en daarna was het precisie werk om de lijm aan te brengen, maar…. Het is gelukt.

Buiten een tekst, vind ik heeft de kaart niet nodig. 

Laat maar gerust weten wat jullie ervan vinden.

Groetjes, Laurette



7 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

een stijlvolle kaart, wat een mooie stans heb je hier gebruikt en ja een precisiewerkje om lijm aan te brengen.
groetjes alma

Anita van Deur zei

Heeft wel wat erk gekost maar dan is er ook een grote WAUW factor voor deze kaart!

Annemarie en Merit zei

ik begrijp het niks even snel klaar!!
Maar wel een hele mooie chique kaart.
Gezellig dag, leuk dat je er vandaag weer bent.
Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WTC

Trijntje zei

Leuke kaart. Soms denk je snel klaar… maar zo werkt het niet met kaarten maken…. Het duurt altijd langer dan dat je denkt. Groeten Trijntje

joke zei

Hij is stijlvol en goed geslaagd. Op de fijne mallen is het inderdaad moeilijk om lijm aan te brengen al doe je het met zo'n plastic flesje.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

prachtige chique kaart met deze sierlijke mal!
greotejs
Nancy 52WTC

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!
Hou hier erg van !
groeten Ineke
DT52WTC

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...