donderdag 8 februari 2024

Donderdag - kerstkaart week 6

 Deze week nog wat restjes weggewerkt en drie kaartjes ermee gemaakt voor de 52 WTC, 3 dezelfde en toch andere kaarten door een andere scotch. 

Zoals ik vorige week zei, was ik dan mannenkaarten aan het maken. Een beetje in dezelfde stijl, mijn stempelvriendinnen noemen het “Laurette-kaarten”, ja dit is nu eenmaal mijn ding. 

Groetjes en tot deze avond op mijn blogronde.

Laurette




Dit zijn de mannenkaarten met verschillende achtergronden, de eerste twee zijn achtergronden op fotopapier en met embossingfolder door cuttlebug gehaald.
Bij de twee laatste heb ik de achtergrond ingekleurd met oxide en stencils. Bij de laatste kaart heb ik gestempeld met elastiekjes.









16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt, geslaagd
grtjs, martina DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Super mooi deze kaarten, vind de mannenkaarten zeer geslaagd.

Annemarie en Merit zei

Prachtige serie kerstkaarten , mooie warme kleuren.
En een super gave serie mannenkaarten...dat kun je wel aan jouw overlaten..
Heel fijn dat je weer een kerst/winterkaart laat zien op ons blog.
Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaarten ik vind de mannenkaarten super!
groetjes Alma

Marijke zei

Dat zijn heel wat kaarten en allemaal even mooi! Leuk gedaan met die achtergronden bij de mannenkaarten! De kerstkaartjes zijn ook mooi gemaakt!
Een hele serie tegelijk. Fijn dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Mooie kaarten met je kerstrestjes en je mannenkaarten zijn ook top. Leuk toch, dat je echt je eigen herkenbare stijl hebt, Laurette!
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

annie zei

Traditionele kleuren voor de kerstkaarten...mooi resultaat!
De mannenkaarten zijn ook heel mooi!
Groetjes, Annie

Hetty P. zei

Mooie kaarten heb je gemaakt.
Wat een gave stempel met de kerstwensen.
Je mannenkaarten zijn ook erg mooi, leuk om zo herkenbaar je eigen stijl te hebben.
Fijne dag,
Hetty

karin zei

Mooie serie kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie sfeervolle kerstkaarten en hele gave gestempelde mannenkaarten heb je gemaakt Laurette. Leuk dat je vriendinnen je stijl zo herkenbaar vinden.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Het zijn stuk voor stuk prachtige kaarten die je hebt gemaakt!

groetjes van Ank

joke zei

Mooie kerstkaarten en je mannenkaarten zijn geweldig.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaartjes, maar ik vind vooral je mannenkaarten fantastisch mooi!
groetjes
Nancy 52WTC

!neke zei

Heel mooi !!!!!
Ook je mannenkaarten top !
groeten Ineke
DT52WTC

marja kenter zei

Mooi gedaan de kerstkaarten van restjes. Inspirerend en die mannen kaarten vind ik heel erg mooi. Compliment!
Fijn weekend en groetjes

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaarten Laurette. Ook de mannenkaarten zijn prachtig! Mooi gemaakt met de stencils en embossingachtergronden.
Groetjes Antje

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...