donderdag 28 december 2023

Donderdag - kerstkaart week 52

 Yes, we hebben het gehaald, enkel tijdens de vakantie heb ik geen post gezet voor de 52 WTC. Maar het is altijd leuk om op het einde van het jaar een grote variatie aan  kaartjes te hebben. Deze twee kaartjes zijn klassiekertjes, maar ik vind ze nog altijd leuk. Het zijn er twee die ik eerder heb gemaakt, want deze week heb ik het echt een beetje gehad met de kaartjes en heb deze week popjes zitten breien.

Verder wens ik jullie allemaal en fijn einde jaar, een jaar van veel liefde, geluk en vooral een goede gezondheid. En  volgende week met volle moet beginnen aan een nieuw jaar 52 WTC. 

Tot later op de dag, ik kom zeker kijken wat jullie gemaakt hebben en allemaal bedankt voor de leuke berichtjes, ik lees ze telkens graag met veel plezier.

Groetjes  Laurette



11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaarten in deze kleuren en leuke stempels!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Heel mooi deze 2 kaartjes, jij ook een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2024.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de silhouet stempels
groetjes ellen

Marijke zei

Het zijn mooie kaartjes geworden! Een leuk idee om zo een cirkel te maken met een stempel erbij! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Prachtige kaarten, Laurette! En ik was zelf ook weer verrast door mijn stapel kerstkaarten en de variatie er in. Ik ben dan altijd wel weer lang bezig, om te bedenken welke ik aan wie zal sturen, maar goed...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie CAS kaartjes heb je gemaakt. Heerlijk als je op het einde van het jaar een stapel hebt om te versturen. Fijne jaarwisseling. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee mooie kerstkaarten Laurette en inderdaad fijn om even iets anders te doen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjolein zei

Mooie kaarten Laurette! Ik ben ook wel benieuwd naar je gebreide poppen :)
Goede jaarwisseling en tot volgend jaar. Groetjes Marjolein

Gerrina zei

Allebei zo mooi serene en perfect CaS! Groetjes. Gerrina

Trijntje zei

He5 zijn mooie kaarten. Niks mis mee om wat dezelfde kaarten te maken. Ook leukemie even wat anders te dien.alvast een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2024. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Beiden heel mooi met een lichte voorkeur voor het hert. Die achtergrondjes heb je heel mooi gemaakt!

groetjes van Ank

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...