donderdag 14 december 2023

Donderdag - kerstkaart week 50

 Ik was er mij niet van bewust dat het alweer donderdag was, en was mijn kaartje voor de 52 WTC bijna vergeten. We waren 2 dagen in Brussel voor de kerstmarkt en hebben genoten van het lichtspektakel op de Grote Markt, het was prachtig. 

Hierbij mijn kerstkaartje voor deze week. Ik doe zeker mijn blogronde nog, maar voor sommige lukt het mij onmogelijk om op de iPad te reageren, dit moet dan via de laptop…. En dat durf ik wel eens vergeten, sorry…

Groetjes en ook is het deze dagen vlug donker, geniet van de kerstboom, de lichtjes en de gezellige sfeer.

Laurette



11 opmerkingen:

Margreet zei

Prachtige kaart met de eland in het bos!
xxx Margreet

Jantine zei

Bij mij lukt reageren via de iPad ook niet. Jammer hoor.
Je kaart is heel mooi. Mij lukt het ook niet om je inzending met mijn afbeelding weg te krijgen, sorry.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kerstkaart Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

Gerrina zei

Ik zag de lichtshow op een vlog; mooi! En je kaart is ook weer een mooie! Groetjes, Gerrina

marian zei

Een erg leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Fijn dat je leuke dagen hebt gehad op de kerstmarkt.
Groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Mooi kaart, fijn dat jullie genoten hebben van de kerstmarkt.

Marijke zei

Een mooie kaart heb je gemaakt! Ja dat herken ik wel dat je niet bij iedereen een commentaar kan geven. Bij mij net zo! Heel vervelend! Lijkt me inderdaad mooi op de kerstmarkt in Brussel. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje, leuk de kerstmarkt, ja heerlijk genieten van al de lichtjes in huis.
Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Nancy zei

Hey Laurette,
Wat fijn dat je genoten hebt in Brussel, ben daar zelf nog nooit naar de kerstmarkt geweest...
Ook fijn dat je zelf op kerstmarkten staat, altijd gezellig die sfeer daar hé?
Mooie kaart laat je hier weer zien. Ook die van vorige week is super.
Liefs,
Nancy

annie zei

Deze is heel mooi! Helemaal mijn ding!
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...