donderdag 21 december 2023

Donderdag kerstkaart - week 51

 Ja, wij zijn er bijna nog een paar dagen en de kerst is er. Deze week mogen we zeker onze kaart niet vergeten voor 52 WTC. Ik ben al aan de slag gegaan met de restjes. Ik had nog een paar kaarten nodig en zijn er weer wat restjes weggewerkt. Ik zei deze week nog : ik heb het wel gehad met de kerstkaartjes, maar als er dan weer van de mooie met de postbode komen, dacht ik bij mezelf, ik zal maar weer verder doen en dan heb ik deze twee gemaakt.

Voor iedereen een fijne, gezellige en mooie kerst met familie en/of vrienden.

Tot later, want ik kom zeker nog langs. 

Laurette

Groetjes 




11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaartjes, wens je fijne dagen toe.

!neke zei

Hele mooi kaartjes !!!!
groeten Ineke
DT52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaarten heb je met je restjes gemaakt Laurette.
Fijne, knusse dagen gewenst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marijke zei

Twee mooie kaartjes nog voor de laatste loodjes. Mooi gedaan met de restjes
.Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Diny zei

Je hebt twee hele leuke kaartjes gemaakt Laurette!
Groetjes en fijne kerstdagen,
Diny

Caroline Cards zei

Het zijn twee mooie kaarten!
Fijne kerstdagen,
Caroline

joke zei

Twee mooie kaartjes, wens je heel mooie feestdagen.
Groetjes Joke

Nelleke zei

Twee mooie kaarten, hier precies hetzelfde, en het blijft ook zo leuk om te doen. En je hebt weer brievenbusgeluk. Groetjes Nelleke

Gerrina zei

Beiden mooi gecomponeerd en mooie kleuren! Groetjes, Gerrina

Nancy zei

Hey Laurette,
Dit zijn oprecht mooie restjeskaarten geworden!
Veel warme en gezellige dagen gewenst!
Liefs,
Nancy

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, ook met restjes heb je veel mogelijkheden. Fijne feestdagen gewenst, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...