donderdag 4 januari 2024

Donderdag - kerstkaart - week 1

 Allereerst voor iedereen een gelukkig, creatief en vooral een gezond 2024 ! 

Ja, we beginnen een nieuwe bladzijde met de 52 WTC    . Ik hoop het ook dit jaar weer vol te houden. Het is leuk als je iedere week probeert mee te doen, dan heb je op het einde van het jaar een heel verschillend gamma van kaartjes. 

Deze heb heb ik naar een ideetje van Pinterest, heb ik gewerkt met een embossingfolder en fotopapier. De embossingfolder, de bolle kant inwrijven met oxide, tussen de embossingfolder steken en door de cuttlebug draaien. Hier heb ik een embossingfolder gebruikt die meteen een paar sterretjes uitdraait. En dan heb ik er een goud papier onder gestoken.

 Vorige week ben ik niet langs geweest, ik had gewoon geen tijd, door allerlei omstandigheden en de feestdagen, uitjes en nog meer. Maar…. Deze week kom ik, zeker langs.

Verder heb ik nog een foto van de popjes die ik maakte voor het kinderziekenhuis. Bij dit slechte weer en ‘s avonds zo vlug donker, moet een mens toch met iets bezig zijn, niet ?

Groetjes, en tot hoors, Laurette





 


10 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan, Je poppetjes zijn ook leuk.
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls

Marijke zei

Dat is een leuke techniek die je gebruikt hebt! Leuk gedaan! En wat zijn de poppetjes leuk geworden! Zo lief voor de kindertjes! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Wat een mooie kaart, leuke techniek, Laurette! En ik vind het ook altijd zo leuk als ik mijn kerstkaarten ga schrijven: hoe verschillend ze allemaal zijn.
De popjes zijn heel schattig, mijn oma maakte ze vroeger ook, wij noemden ze "Kees" met de handen in de broekzak. Roept allerlei herinneringen op. Mijn oma maakte ook "Jantjes", die hadden 2 gezichtjes: Jantje lacht en Jantje huilt.
De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met deze leuke achtergrond. De popjes zijn enig! Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

Wat zijn het schattige popjes en je kaart vind ik tof. Nog alle goeds voor 2024.

Hetty P. zei

Wat een leuke techniek heb je gebruikt voor je kaart, het is heel erg mooi geworden.
Leuke poppetjes heb je gemaakt, daar kan je weer heel wat kindertjes blij mee maken.
Fijne dag,
Hetty

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kerstkaart Laurette en wat een schattige poppetjes heb je gemaakt.
Groetjes Antje

joke zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de embossingfolder en de poppetjes zijn geweldig.
Groetjes Joke

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kaart leuke techniek, ga ik ook eens proberen. leuke poppetjes ook
groetjes Alma

Nancy Soetaert zei

dat ziet er een toffe techniek uit! Heel mooie kerstkaart.
Leuke poppetjes ook!
Groetjes
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...