woensdag 30 augustus 2023

KKT - Mintgroen en zachtroze

 Wat een mooie kleurencombinatie voor deze maand. Ik heb meteen 2 kaartjes gemaakt. Bij de eerste heb ik mijn kaart door de cuttlebug gedraaid en nadien een laagje lichtgroene glitterverf opgezet. De bloemen van Darkroom door uitgeknipt en ook ingekleurd met roze glitterverf. Op de randjes van het matje heb ik washi tape gekleefd en ook een stukje op de kaart. 

De tweede kaart is vrij simpel maar heeft niet veel uitleg nodig. 

Later op de dag kom ik zeker nog eens terug naar blogland. 

Groetjes uit het natte en grijze Vlaanderen. 

Laurette





18 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat heb je leuke kaartjes gemaakt Laurette!
De bovenste is mijn favoriet....prachtig!
Groetjes Diny

Colien zei

Twee prachtige kaartjes in de KKT-kleurtjes, mooi met de embossing achtergronden!
grtz Colien

!neke zei

Beide heel gaaf !!!!
Groeten Ineke

Wilma zei

2 hele MOOIE kaartjes Laurette in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Die glitterverf doet het PRIMA op deze LEUKE kaartjes.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Gerrina zei

Mooie kaarten! En ook mooie achtergronden! Ook vanuit een grijs en nat Nuenen veel groetjes!

chantal zei

2 mooie kaartjes. De bovenste vind ik zelfs supermooi. Goed gedaan
Liefs chantal

Marijke zei

Dat zijn twee mooie kaartjes en wat mooi gedaan met dat mintverf! Gaaf hoor! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

He Laurette, hier piept net het zonnetje tevoorschijn. Wat een mooie kaarten heb je in de gevraagde kleuren gemaakt. Die bovenste is bij mij favoriet, prachtige bloemen heb je op die mooie achtergrond gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Wat zijn ze mooi geworden leuke embossing folder gebruikt! De bovenste vind ik het leukst.

Caroline Cards zei

Twee mooie kaarten en de eerste vind ik het mooist!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Twee heel mooie KKT kaarten, Laurette! Die met de glitterverf is denk ik nog mooier in het licht, als je de glitters ziet.
Groetjes
Jantine

Nelleke zei

Twee leuke kaarten, de eerste vind ik het leukste, dat komt denk ik omdat daar wart zwart bij zit en dan wordt het wat pittiger. Ook de achtergrond vind ik schitterend gemaakt. Groetjes Nelleke

Marfien zei

Mooie kaartjes Laurette, leuk met de embossing achtergrond

GerJanne zei

Hoi Laurette, wat een mooie kaarten heb je gemaakt. De eerste vind ik het mooist!
Hier was het ook niet helemaal droog, maar de zon heb ik ook gezien vandaag.

Daphne zei

Mooooooi.
Vooral de eerste kaart, die vind ik heel mooi.

Femminde zei

Wat een super bloemenkaarten Laurette!! Heel mooi gemaakt.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

twee mooie bloemenkaartjes voor het KKT!
Groetjes
Nancy

Nancy zei

Hey Laurette,
Nu pas tijd om een blogrondje te doen...
Ook hier twee geslaagde bloemenkaarten.
dankjewel voor het compliment op mijn kaart.
Liefs,
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...