donderdag 10 augustus 2023

Donderdag - kerstkaart week 32

 Christmas in August… maar we geven niet op met onze wekelijkse kerstkaart voor de 52 WTC. Deze week heb ik de washi tapes nog eens uitgehaald en wat achtergrondjes gemaakt. Een paar leuke pinguïns ingekleurd en zo had ik weer een kaartje. Deze week kleur ik nog wat in want er wordt mooi weer voorspeld (waar we allemaal naar uitkijken) dus een leuk werkje voor buiten.

En nog een dikke proficiat voor de winnaars van de uitdaging van juli. 

Deze avond doe ik zeker mijn blogronde en ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben, voor iedereen een fijne zonnige donderdag. 

Groetjes, Laurette




13 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke strookjes dp en de schattige pinguintjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

schattig kaartje...
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Hele fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk om een achtergrond van washi-tape te maken Laurette. Het is een vrolijke kerstkaart geworden met die leuke pinguïns.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Een heel leuk kaartje! en washi tape is ook wel weer eens leuk voor de achtergrond! Leuk gedaan en die pinquins mooi gekleurd! Zeker een lekker klusje voor in de tuin! Ik kijk er weer naar uit om buiten te zijn. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

marian zei

Een super leuke kaart heb je gemaakt met die leuke pinguïns en de washi-tape.
groetjes van Marian.

Anita van Deur zei

Zo schattig dit kaartje met de vrolijke pinguïns!

Eri zei

Een leuke kaart met die dansende ienie minie pinguïns op de stoken achtergrond.
Groetjes, Eri

Nancy Soetaert zei

Leuke washitape kerstkaart.
Groetjes
Nancy 52WTC

Jantine zei

Leuke kaart met die geweldige pinguïns, Laurette!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

alma.heijenk@gmail.com zei

oh.... wat een leuk idee zo met washi tape.
gr alma

!neke zei

Wat een leukerd !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

GerJanne zei

Hoi Laurette ,
Altijd leuk om met washitape te werken. Lief kaartje met de kleine pinguïns.
Groetjes,
GerJanne

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...