donderdag 27 oktober 2022

Donderdag kerstkaart

 Deze kerstkaartjes heb ik gemaakt voor een uitdaging binnen onze stempelgroep. Ik heb hiervoor achtergronden genomen die ik een beetje te donker vond. Heb deze in kleine blokjes gescheurd, de randen aangezet met distress en dakpansgewijs over elkaar gekleefd. En voor de uitdaging moesten we ook nog een stempel gebruiken die minstens 5 jaar oud was. En met deze twee stempels ben ik daar zeker in geslaagd . Zo had ik weer twee kaartjes voor onze wekelijkse 52 WTC. Deze avond doe ik zeker mijn blogronde en bedankt voor de leuke posts  die kreeg voor de KKT van gisteren.

Groetjes en geniet van het herfstzonnetje. Laurette




11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

en zo zijn het twee prachtige kerstkaarten geworden!!!
Gezellig dat je er vandaag bij bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Trijntje zei

Wat een prachtige achtergronden heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Anita van Deur zei

2 toffe kaartje, heel mooi in deze kleur.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave achtergronden zijn het geworden Laurette, zo zie je maar, niets weggooien hihi. Mooie kerstkaarten.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een goed idee om het achtergrondpapier in stukjes te scheuren Laurette....geeft een mooi effect....het zijn twee leuke kaartjes geworden.
Groetjes Diny

Marijke zei

Wat een grappig idee om zo je achtergrond te maken! Heel leuk bedacht. Mooi in deze kleuren en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

!neke zei

Mooi die achtergronden !!!!!
Leuke kaarten geworden !
Groeten Ineke
DT52WTC

PIKO hobbyblog zei

Weereens heel wat anders dan al die kerstkleuren.
Hij is schitterend!
Groetjes,
Pia

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een super idee!!!
zijn erg mooi geworden deze kerstkaarten!
groetjes Alma. en jij ook bedankt voor je bezoekjes bij mij :)

Angelique zei

Wat een goed idee om je achtergronden zo te gebruiken, mooi gedaan. Zo heb je twee mooie kaarten gemaakt.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

leuke techniek, heel mooie kerstkaartjes!
groetjes
Nancy 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...