donderdag 3 november 2022

Donderdag - kerstkaart

 Ja, het is weer donderdag, dus werk aan de winkel voor de 52 WTC. Deze week heb ik kaartjes gemaakt voor een uitdaging van onze stempelgroep : creatief met stempels. De uitdaging was : kaart rillen, de hoekjes met inkt aanzetten en stempelen. 

Bij de tweede kaart heb ik eerst gestempeld, dan gerild en dan met versamark de kaart ingewreven, dan kleurloos embossingpoeder gebruikt en de gootjes vrij gemaakt met een tandenstoker. Op de foto is het niet zo duidelijk.

Ik kom zeker bij jullie langs om te kijken wat jullie deze week maken. Groetjes en tot hoors, 

Laurette





13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kerstkaarten mooie en leuke techniek!

Jantine zei

Wauw wat een mooi effect geeft dat, Laurette! Leuke techniek!
Prachtige kaarten maakte je er mee.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

karin zei

Heel mooi effect is deze techniek. Prachtige kaartjes heb je gemaakt. Weer iets om te onthouden 😉
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wat een super mooie serie Laurette....leuk gedaan!
Groetjes Diny

gerrie zei


Altijd leuk om een andere techniek te zien.Heb je goed gedaan, de eerste vind ik het leukste,maar ik hou van paars hihih. Lieve groeten, Gerrie.

alma.heijenk@gmail.com zei

Prachtige kaarten! leuke techniek ook.
ga ik onthouden!
groetjes Alma

!neke zei

Super mooie kaarten !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

PIKO hobbyblog zei

Dat zijn 3 hele stijlvolle kaarten geworden in hele mooie kleuren.
Groetjes,
Pia

Annemarie en Merit zei

een schitterende serie kerstkaartjes.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten met deze leuke achtergronden. Groeten Trijntje

Christine zei

Prachtige kaartjes heb jij hier gemaakt. Tof dat je de uitdaging hebt aangenomen!

Suzan zei

Mooie stijlvolle kaartjes heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT 52WTC

annie zei

Mooie kaarten zijn het geworden!
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...