woensdag 26 oktober 2022

KKT - Stevig oranje en nachtblauw

 Deze maand koos  Nelleke voor nachtblauw bij het stevig oranje van vorige maand. Hier moest ik toch even over nadenken, maar onderstaande kaart is het geworden. De oranje bloemen heb ik uit een achtergrond gehaald die ik op fotopapier maakte met brusho. De bloemen gekleefd op een donkerblauwe kaart een pareltje en tekstje en dit is het geworden. 

Ben benieuwd welke mooie dingen jullie gemaakt hebben en ik kom zeker langs.

Groetjes en tot morgen voor de 52 WTC.

Laurette




18 opmerkingen:

annie zei

Clean and simple. Heel mooi!
Groetjes, Annie

Anita van Deur zei

Schitterende tulpen op het nachtblauwe papier!!

alma.heijenk@gmail.com zei

chique kaart hoor, mooie combi oranje en blauw
groetjes Alma

!neke zei

Super mooi die bloemen !!!!
Groeten Ineke

Diny zei

Heel mooi kaartje in de KKT kleuren Laurette!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een mooi kaartje en wat een mooie bloemen! Groetjes Marijke.

Jantine zei

Mooie kaart, Laurette! Die bloemen vind ik echt prachtig!
Groetjes
Jantine

Wilma zei

Wat een PRACHTIGE bloemenkaart
is dit Laurette. Zo MOOI in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs Wilma 😀😀😀

PIKO hobbyblog zei

Zo dat is een prachtige stijlvolle kaart geworden zo in deze kleuren.
Groetjes,
Pia

Henriët zei

Wat een mooie CAS kaart. Prachtige bloemen zijn dat.
Groetjes van Henriët

Nelleke zei

Mooie kaart vind ik dit, de bloem vind ik geweldig. Een idee om dit zo uit te stansen, dat kan ook met alcoholinkt waar ik nog vellen van heb liggen. dank voor de leuke tip. Groet, Nelleke

GerJanne zei

Oh wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de kleuren! Die stans is zo fijntjes!

chantal zei

Mooie CAS kaart
Liefs Chantal

Marfien zei

Mooi CAS gemaakt, gaaf!

Nancy zei

Hey Laurette,

Wat een stijlvolle kaart maakte je met de kleuren van deze maand.
Ik heb die tekst ook maar gebruik hem te weinig. Je brengt me op ideeën...

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd kaartje heb je gemaakt ! tof resultaat geeft dat
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
grtjs, martina

Gerrina zei

In alle eenvoud is deze zooo mooi! Groetjes, Gerrina

Nancy Soetaert zei

ik vind je kaart voor het KKT prachtig, de bloemen komen zo mooi uit op die donkere achtergrond!
Groetjes
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...