donderdag 13 oktober 2022

Donderdag - kerstkaart

Een nieuw stempeltje van een vriendin gekregen, dat moet je toch snel even uitproberen niet…? Ik dacht gisteren, dit kan nog snel voor de 52 WTC. Het moest deze week snel gaan, want ik had niet veel tijd. Wat zeggen we dan : ik ben met pensioen…en daarbij nog de laatste mooie zonnige dagen, daar willen we toch ook nog een beetje van genieten, want vandaag is het al veel minder, maar het is toch poetsdag. Ik doe vandaag zeker mijn blogronde en tot hoors,Laurette




15 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

ach wat een schattige sneeuwpopjes...eigenlijk heb ik ook poetsdag maar nog niet veel zin in.
groetjes alma

Anita van Deur zei

Schattig kaartje met dit koppel.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve stempel en je hebt er een mooie kerstkaart mee gemaakt Laurette.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

een schattig stempeltje, is een hele lieve kaart geworden
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Een heel erg lief kerstkaartje heb je gemaakt met je nieuwe stempel.
Succes met het poetsen.
Groetjes van Marian.

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaart met deze enige stempel.De sneeuwpoppen leuk aangekleed in deze kleuren. Groeten Trijntje

!neke zei

Wat een leuke stempel is dit !!!!
Mooi geworden !
Groeten Ineke
DT52WTC

gerrie zei


Kort maar krachtig, hele leuke kaart en leuke stempel, wat een lief stelletje.
Lieve groeten, GBerrie.

Diny zei

Wat een lief stempeltje Laurette....en je hebt er al gelijk een heel mooi kaartje mee gemaakt!
Groetjes Diny

Angelique zei

Dat is nog eens een leuk stempeltje dat je gekregen hebt, lieve sneeuwpopjes. Het doodle-randje maakt het helemaal af.
lieve groetjes Angelique

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met de grappige stempel Laurette.
Groetjes Antje

Jantine zei

Snel of niet, het is een prachtige kaart, Laurette. Leuke stempel, mooie frisse kleurtjes.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nelleke zei

haha, niet veel tijd hebben deze week. Nou ik ken het hoor, de dagen en weken vliegen voorbij.
Hier is het vrijdag meestal poetsdag, ik heb mij even voorgenomen hard aan de slag te gaan, dus te eerder ben ik klaar.
Jou kaart met het gekregen stempeltje is mooi geworden, mooi ook met de achtergrond. Groetjes, Nelleke

Marjolein zei

Wat een leuke stempel heb je gekregen. En direct een mooie kaart mee gemaakt. Groetjes Marjolein

annie zei

Zó leuk die sneeuwmannen! mooi kaartje!
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...