woensdag 29 juli 2020

KKT - lichtgeel en aubergine

Wat een leuke kleurencombinatie voor het KKT. 
Ik maakte 2 variaties. Ik had net een beterschapskaartje nodig, dus heb ik van de nood een deugd gemaakt.
Veel uitleg hierbij hoeft niet en laat gerust weten wat jullie ervan vinden.  Hou het allemaal gezond, want bij ons in Belgë is alles wat teruggedraaid en moeten we weer dubbel voorzichtig zijn.  Weer een beetje ieder in zijn eigen bubbel.
Het enige voordeel hieraan is dan voor ons dat we wat meer tijd voor onze hobby hebben.
Maar we hebben het allemaal toch liever als “ er voor...”. Maar het is wat het is. Tot morgen voor de kerstkaart, deze week ben ik er weer bij.
Groetjes, Laurette


23 opmerkingen:

Creatiels zei

Twee leuke kaartjes zijn het geworden. En ja helaas alles een beetje terugschroeven, 't zal nog even duren voor we terug samen kunnen hobbyen.
Groetjes
Els

Chantal zei

Wat een schitterende kaarten.
Groetjes, Chantal S

Diny zei

Wow.....wat heb je twee leuke kaartjes gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

Colien zei

Heel gave kaartjes, tof in de gevraagde kleurencombinatie!
grtz Colien

Petra-loves-paper zei

Schitterende KKT kaarten, vooral de tweede vind ik prachtig 😍

Marfien zei

Twee hele mooie kaartjes, daar word je blij van

Jantine zei

Twee prachtige kaarten, Laurette. Heel mooi gedaan.
En ja, dat het weer aangescherpt is, verstandig, maar ook naar dat het moet...
Sterkte!
Groetjes
Jantine

Anita van Deur zei

Wat een prachtige kaarten.
Groetjes, Anita

!neke zei

Beide erg mooi !
En ik zie bij jou ook een probleem met het fotograferen
van de kleur !

Nicole Parmentier zei

Twee mooie stijlvolle kaartjes in KKT-kleurtjes Laurette! Pas goed op jezelf..

annie zei

Mooi!
Groetjes, Annie

chantal zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt.
Inderdaad terugschroeven , maar hopelijk veilig
Liefs Chantal

karin zei

Prachtige kaartjes in de KKT kleuren Laurette.
Iedereen verlangt terug naar 'voor de corona ' Ik mis vooral het dansen, dat zal voorlopig niet meer doorgaan helaas.
Groetjes,
Karin.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Twee heel verschillende, maar alle twee mooie kaartjes!

martina's kaartjes zei

het werden twee mooie kaartjes, vooral de onderste vind ik erg geslaagd
fijn dat je er deze maand (weer) bij bent !
Blij met je deelname,
lieve groeten,
Martina

Marijke zei

Twee mooie kaartjes gemaakt. De tweede mooi met die bloemenstempel! en de eerste met de stans! Leuk gevonden hoor! Veel sterkte met de lockdown. Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen!Groetjes Marijke.

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaarten, mooie bloemenstempel op je 2de kaart!
hopelijk komt het ooit weer 'als ervoor'. Het nieuwe normaal bevalt me alleszins niet echt...
Hou het gezond!
Nancy

Femminde zei

Wat een mooie kaartjes Laurette!!
En succes met je bubble nu jullie weer meer thuis moeten blijven. Wie weet wat extra knutselen.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Mooi Laure. Op de eerste gebruikte je een mooie Stans. De bloemen op twee zijn ook mooi.
Altijd buiten met een mondmasker is wel vrijheid berovend. Drukke plaatsen en winkels, dat snap ik, die kan je dan kiezen om te vermijden. Maar altijd pfff.... Net met de bakfiets buiten geweest en dat is puffen onder het mondmasker.... Maar het moet . Hou het gezond! X

Henriët zei

Twee mooie kaarten maakte je met de kleuren van deze maand.
Groetjes van Henriët

Nancy zei

Hey Laurette,

Mooie verfijnde kaarten én helemaal in d juiste kleuren.
Meer moet dat niet zijn...

Liefs,
Nancy

farmerblog zei

Hele mooi en stijlvollekaarten maakte je. Ja het is niet leuk dat de Corona weer oplaait. Al zijn de uitbraken wat wij zo merken wel heel plaatselijk. Wij gaan zondag nog een dag of zes naar een camping dicht bij huis en nemen maar van alles mee aan schoonmaakspullen. Hou het gezond en sterkte met alles. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt! Super! En ja, blijf vooral gezond en houd afstand! Zo jammer dat er veel mensen zijn die dat 'vergeten'.

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...