donderdag 30 juli 2020

Donderdag - kerstkaart

Goede morgen allemaal, ja deze week ben ik er weer bij. Ik was het vorige week echt vergeten en in de namiddag is het me niet meer gelukt om nog een kaartje te maken. Ik had een kaartje liggen waarop de grote stempel al stond, want een paar weken geleden had ik dit bij iemand op de blog gezien ( maar weet niet meer bij wie..).Dus ben ik hiermee aan de slag gegaan, want ik had die stempel nog niet gebruikt. 
Veel kan je op je kaartje niet zetten, want de stempel neemt veel plaats in beslag, daarom enkele ijskristallen en een paar kleine sterretjes leken mij voldoende.
Laat gerust weten wat jullie van dit kaartje vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Groetjes en “Take Care”
Laurette


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Tis een mooie met deze stempel, precies genoeg ijs sterren mooi kaart!
Groetjes Anita

Enny zei

Een heel mooie kaart Laurette, en die kaartjes kunnen we ook gebruiken hé ! Groetjes, Enny

Gerrina zei

Mooi CaS! En mooi hoe je het blauw laat terugkomen in de sneeuwvlokken! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...